Den vildeste hjemmefødsel - fødselsberetning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2014

misslea

SDD skriver:

Nårh. Kæmpe tillykke med guldklumpen!!

Det er da vist en total drømmefødsel

Super godt billed med store- og lillesøster

Jaaah fuldstændig drømmefødsel.... I hvertfald da jeg så jordemoren komme ind af døren... Haha 

Og tusind tak... Elsker også det billede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

misslea

Mathilde skriver:

Ih hvor fantastisk Hun ser virkelig dejlig ud!

Kæmpe tillykke

Så kom det jo til at gå mega stærkt... Godt jordemoderen kom selvom du ikke mente det skulle være lige med det samme.

Her venter vi stadig på lillebror.... Men er nu ikke utålmodig endnu (nok mest fordi jeg ikke har specielt meget lyst til at føde).

Var Wilma også så lille?

Tusind tak 

Ja det gik MEGA stærkt... Er meget taknemmelig over at jordemoren trods alt susede afsted!!! Hehe

wilma var også lille ja....  Men lidt større dog! Hun var så også 10 længere i maven 

Lea

Anmeld

20. maj 2014

misslea

minbaby skriver:

Stort tillykke med lille Molly.

Skønt navn.

Også Tillykke til Wilma med den fine nye titel som storesøster.

Det var da godt du valgte at føde hjemme, ellers var det da blevet en bagsæde fødsel med den fast. ��

Tusind tak 

Jaaah puha... Godt valg alligevel! 

Hehe 

Lea

Anmeld

20. maj 2014

misslea

Mor11 skriver:

Jeg vil også føde sådan!   hvor vildt at hun er født kun en halv time efter at veerne rigtig startede  

Stort tillykke! Hun ser sød ud og dejligt navn 

Ja det er fuldstændig sindssygt, at det overhovedet kan gå så stærkt...  Tænk hvad kroppen er i stand til 

Hehe ja... Det kan også varmt anbefales at føde sådan 

Lea

Anmeld

20. maj 2014

misslea

Troldemommi skriver:

Fuldstændig fantastisk fødsel

du gav mig helt tårer i øjnene, gåsehud på armene og et stort smil på læberne TAK 

En lille  Til dig

og tillykke med din lille skat

Monica 

Mange tusind tak for din søde hilsen 

Det var altså også en fantastisk oplevelse... Er dybt taknemmelig! Vores hjem har på en måde fået en helt ny betydning...  Glæder mig til at fortælle Molly om hendes fødsel, når hun blir større

Lea 

Anmeld

21. maj 2014

Mathilde

misslea skriver:

Tusind tak 

Ja det gik MEGA stærkt... Er meget taknemmelig over at jordemoren trods alt susede afsted!!! Hehe

wilma var også lille ja....  Men lidt større dog! Hun var så også 10 længere i maven 

Lea

Ja det var da ret heldigt

Jeg har også født og det gik også stærkt! Men nåede også at få jordemoderen hjem.

Det var en stor dreng (3780g), 1 kg større end min datter, men en skøn fødsel og kunne meget nemmere være i det og HELT uden panik 

Føder gerne igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.