Sygdom og job.. Hvad er din mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg går ledig, men har fået vikar job siden midten af januar.. Lige for tiden er synes jeg min søn , (og mig og far) er syge konstant.. Er vikar hele denne uge og min søn vågner for 10 minutter siden og så kaster han op. Nu sover han lidt igen.. 

Jeg kan ikke lide at melde mig syg (når jeg er det) og heller ikke barn syg. Vi har ingen til at være hjemme med ham idag. 

Hjælp piger.. Hvad er jeres mening om dette?

har jo lidt kun to muligheder og den ene er sende ham

i dp og den anden er melde barn syg... 

Han skal klart ikke i dp. Men kan manden ikke tage den? Så det ikke er dig hver gang? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

melila

Jeg går ledig, men har fået vikar job siden midten af januar.. Lige for tiden er synes jeg min søn , (og mig og far) er syge konstant.. Er vikar hele denne uge og min søn vågner for 10 minutter siden og så kaster han op. Nu sover han lidt igen.. 

Jeg kan ikke lide at melde mig syg (når jeg er det) og heller ikke barn syg. Vi har ingen til at være hjemme med ham idag. 

Hjælp piger.. Hvad er jeres mening om dette?

har jo lidt kun to muligheder og den ene er sende ham

i dp og den anden er melde barn syg... 

Når du arbejder i institution skal du tænke på at du tager en masser baktusser med hjem. Det første stykke tid vil du selv og sikkert også din familie ligge jer med de verse. Jg har selv arbejdet i institution i 7 år. Når jeg har skiftet arbejdsplads har jeg som regel ligget rigig meget syg i starten. Lederen er godt klar over at det er sådan det er.. Det går heldigvis over :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.