Kat tisser på tøj :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2014

Mimic

newsence skriver:

Hej
Ja som overskriften har jeg en hankat der er blevet steriliseret men stadig tisser overalt. Det er over 1 år siden han blev steriliseret..
Han tisser altid på tøj også selvom vi er hjemme. Han har aldrig tisset i vores seng men her i sidste uge ryddede vi en stor bunke tisset tøj væk og her til aften har han så tisset i vores seng.

Han er verdens dejligste kat, kælen og sød men vi har bare en datter på kun 9 måneder samt vi føler bare alt tøj lugter nu...

Øv øv øv. Vi bliver nød til at komme af med ham og det gør bare ondt for elsker sgu den kat, men vi har bare prøvet alt nu...

Puha skulle lige ud med det...

Jeg tror ærlig talt det er en markering af territorium, Jeres datter er 9 måneder og bringer en ny duft med sig, hidtil har han kun været vant til jer og ham selv, men nu er der pludselig en til.

at han vælger tøjkurven frem for bakken der er ved siden af er en stærk markering af at "det her er mit"

Det at han tisser i jeres seng er også en markering af territorium (lige så vidt som når en hund ruller sig i ens tøj eller seng)

han forsøger at markere sig og vise at han stadig hører til, Det kan være fremprovokeret af stress (efter jeres datter kom til)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

FrkGranger

Har i prøvet en anden type kattegrus i bakkerne? Her vil vores katte kun det billigste orange stads, og går slet ikke i den hvis det er den klumpende, det er først kommet da de blev ældre.

Vi har nu 2 han katte som ikke er kastreret og de tisser ingen steder, så det er et forsøg hver 

Anmeld

28. april 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ej undskyld men kan godt være jeg er dum nu....

jeg synes simpelthen det for nemt at sælge sin kat..

det lyder til at katten er syg..

derudover kan det også være det tøjet bliver vasket i, som gør at det bliver tisset i..

Jeg synes det lyder MEGET som urinvejsinfektion. 

Katte er MEGET renlige. 

Jeg ved godt det er skide irriterende, men andre ejere vil jo få samme problem... 

Selvf. KAN det også være at problemet ikke kan løses. 

Og en hankat bliver ikke streriliseret men kastreret...  

jeg håber virkelig i finder en løsning til missen

Anmeld

29. april 2014

SandraXOXO

Evt se nogle afsnit af my cat from hell. Ham kattemanden i programmet har løst lign problemer mange gange, det er måske værd at prøve? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.