køns scanning og søskende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2014

melila

Sandra Norit skriver:

Nej, okay - det kan jeg godt forstå.  Nu ved jeg ikke hvor mange scanninger du bliver tilbudt men hvis det er fordi det er overraskelsen i det du gerne vil have er kun jer to, så tag børnene med til en anden scanning måske 

Det kunne godt være vi skulle overveje om vi skal vente til næste scanning. Den her er en vi selv vil betale. De har set scannings billeder i 3D, så de er stadig med og kan se hvad der ligger i mavsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

melila

Mortil223 skriver:

Vi havde vores med til køns scanning i uge 15 der kigger de efter andet end kønnet og måler baby  

vi var i lille københavnerne som klart kan anbefales 

Hvad gav i? Jeg syntes godt nok at priserne svinger meget 

Anmeld

28. april 2014

Benjamins'mor

melila skriver:

Jeg ville vide hvornår i første gang kunne se barnets køn? Og om i havde evt. Søskende med. Min kæreste har 2 drenge på 7 og 8 vi gerne vil indvoldvere så meget som muligt, så det ikke kun er "vores" oplevelse, men vores som en familie  Vi vil gerne selv betale for en scanning, fordi vi er vildt spændte på at se hvad der gemmer sig  Del gerne klinikker i Kbh og omegn  

Vi fik kønnet afvide 14+2 anden gang. Vi havde ikke vores ældste med da han kun var 2 år og 4 måneder og ikke forstod det.

Anmeld

28. april 2014

melila

Hønsemor skriver:

Med lillebror købte vi kønsscanningen 14+, og vi havde min mor og vores store dreng på ca. 1,5 år med. Min mor var med, hvis nu der mod forventning skulle ske noget. Og selvom storebror ikke var ældre fik han rigtig meget ud af det, han fik vinket til sin lillebror og gik derefter meget op i at lillebror var i mors mave og alle skulle passe på både lillebror og jeg og heldigvis er beskyttergenet overfor lillebror ikke forsvundet

Nårh hvor sødt  Jeg er også bange for der pludselig skulle opstå noget, men det med at tage min eller mandens mor med var en god ide 

Anmeld

28. april 2014

Maja_4000

Vores datter er tre år og har været med til to stk. Begge på privat klinik.

Det er gået rigtig fint, hun synes det er vildt spænende, og går meget op i at det er hendes lillebror oppe på skærmen, at han har ti fingre osv
Dog synes hun at 3D scanning tog lidt for lang tid, så der fik hun bare lov at gå ud i venteværelset, hvor der er legeområde

Anmeld

28. april 2014

Mortil223

melila skriver:

Hvad gav i? Jeg syntes godt nok at priserne svinger meget 

http://lillekbher.dk/priser/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.