køns scanning og søskende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
15 svar
4 synes godt om
27. april 2014

melila

Jeg ville vide hvornår i første gang kunne se barnets køn? Og om i havde evt. Søskende med. Min kæreste har 2 drenge på 7 og 8 vi gerne vil indvoldvere så meget som muligt, så det ikke kun er "vores" oplevelse, men vores som en familie  Vi vil gerne selv betale for en scanning, fordi vi er vildt spændte på at se hvad der gemmer sig  Del gerne klinikker i Kbh og omegn  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

LinLin

Vi havde begge drenge med sidste gang - da var de knapt tre og knapt 7... Desværre gik det (jo) ikke som forventet...
Denne gang har vi selv været afsted da jeg var bange for at de skulle få en dårlig oplevelse igen!

Så vi regner med at de kommer med når den ligner mere en baby

Anmeld

27. april 2014

melila

Øv det er jeg ked af at høre..  Jeg glad for det går jer godt denne gang 

jeg var på herlev igår og få et tjek pga. Jeg blev dårlig, men baby havde det godt, så jeg tør godt tage dem med i næste uge. Var i på privat klinik?

Anmeld

27. april 2014

Anonymo

melila skriver:

Jeg ville vide hvornår i første gang kunne se barnets køn? Og om i havde evt. Søskende med. Min kæreste har 2 drenge på 7 og 8 vi gerne vil indvoldvere så meget som muligt, så det ikke kun er "vores" oplevelse, men vores som en familie  Vi vil gerne selv betale for en scanning, fordi vi er vildt spændte på at se hvad der gemmer sig  Del gerne klinikker i Kbh og omegn  

Vi købte en scanning 15+5, hvor der var garanti for at kunne se kønnet 14+ 

Det var bare farmand og jeg, det var jeg rigtig glad for så det blev lidt mere tæt at vi kunne græde sammen osv. 

Anmeld

28. april 2014

melila

Sandra Norit skriver:

Vi købte en scanning 15+5, hvor der var garanti for at kunne se kønnet 14+ 

Det var bare farmand og jeg, det var jeg rigtig glad for så det blev lidt mere tæt at vi kunne græde sammen osv. 

Det ville jeg også gerne ha at det bare var mig og faren. Men jeg er også bange for at udelukke hans 2 børn

Anmeld

28. april 2014

Ciss

Ingen af vores samarbejdede, så vi fik aldrig set kønnet....

Personlig ville jeg ikke tage søsken med til scanninger, for der er altid en rissiko for, at der bliver opdaget noget, som ikke er helt, som det skal være, og så skal man både takle sine egne følelser, deres reaktion og spørgsmål og klare at tage ind over sig information, man får fra fagpersonerne.

Anmeld

28. april 2014

LinLin

melila skriver:

Øv det er jeg ked af at høre..  Jeg glad for det går jer godt denne gang 

jeg var på herlev igår og få et tjek pga. Jeg blev dårlig, men baby havde det godt, så jeg tør godt tage dem med i næste uge. Var i på privat klinik?

Ja det var vi

Anmeld

28. april 2014

Anonymo

melila skriver:

Det ville jeg også gerne ha at det bare var mig og faren. Men jeg er også bange for at udelukke hans 2 børn

Nej, okay - det kan jeg godt forstå.  Nu ved jeg ikke hvor mange scanninger du bliver tilbudt men hvis det er fordi det er overraskelsen i det du gerne vil have er kun jer to, så tag børnene med til en anden scanning måske 

Anmeld

28. april 2014

Mortil223

Vi havde vores med til køns scanning i uge 15 der kigger de efter andet end kønnet og måler baby  

vi var i lille københavnerne som klart kan anbefales 

Anmeld

28. april 2014

Hønsemor

melila skriver:

Med lillebror købte vi kønsscanningen 14+, og vi havde min mor og vores store dreng på ca. 1,5 år med. Min mor var med, hvis nu der mod forventning skulle ske noget. Og selvom storebror ikke var ældre fik han rigtig meget ud af det, han fik vinket til sin lillebror og gik derefter meget op i at lillebror var i mors mave og alle skulle passe på både lillebror og jeg og heldigvis er beskyttergenet overfor lillebror ikke forsvundet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.