Ts idag. 10+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2014

oochaneloo

BabyFreia skriver:

Tror de så vil følge mig med flere scanninger,  men håber hun er okay derinde og vokser som hun skal

Det er fordi jeg selv er født 7 uger før termin og var meget syg som lille. Måtte opereres, så mangler tyktarmen Jeg tager fint på - 8,7 kg og 27+1 men de mener der er risiko for,  at hun ikke optager nok næring fra mig.

Åh. Ja det jo selvfølgelig vigtigt at hun gør det. Hun skulle jo meget gerne blive derinde noget tid endnu. Mht hvis ikk hun optager nok næring. Hvordan kan sådan noget justeres. Ved du bliver indlagt eller? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2014

Mor til F

Det kan måske ende ud i, at jeg skal ind og scannes hver 14. dag, så de kan lave vægtkurve.  Måske indlægges noget have taget en masse prøver håber jeg ikke.  Bor 1 km fra sygehuset,  så vil jeg næsten hellere gå derned flere gange om ugen,  end indlægges kan ikke lide at være indlagt på hospitalet. Jeg har ikke gode minder med det, så vil helst slippe.

Håber virkelig hun får mere vokseværk.  Min mave er i hvertfald blevet meget større og helt kuglerund i løbet af de sidste 5 uger. Det går stærkt! 

Tager det som et godt tegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.