Ts idag. 10+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
11 svar
15 synes godt om
26. april 2014

oochaneloo

Skal idag kl 14.30 til TS!  Vi er SÅ spændte på at se den lille nulle for første gang. Lad tiden gå huuuurtigt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2014

Mor til F

Tillykke med den lille i maven Det er så hyggeligt,  at få et kig ind i babyens verden

Jeg  for at alt går som det skal,  og at i ser et lille hjerte blinke

Anmeld

26. april 2014

oochaneloo

BabyFreia skriver:

Tillykke med den lille i maven Det er så hyggeligt,  at få et kig ind i babyens verden

Jeg  for at alt går som det skal,  og at i ser et lille hjerte blinke

Tusind tak skal du have 

Ja man bliver samtidig os lidt nervøs midt i spændingen. Om alt nu er som det skal være. Men har ingen problemer haft overhovedet så satser på det hele er som det skal godt jeg er på arbejde så tænker jeg ikk over tiden 

Anmeld

26. april 2014

Mor til F

Ja, så går ventetiden også lidt hurtigere Er sikker på, at det hele ser fint ud på scanningen  

Det lyder jo som om, at graviditeten forløber som den skal 

Hvor langt er du henne? 

Opdater gerne, hvordan det er gået. Bliver så spændende 

Anmeld

26. april 2014

oochaneloo

BabyFreia skriver:

Ja, så går ventetiden også lidt hurtigere Er sikker på, at det hele ser fint ud på scanningen  

Det lyder jo som om, at graviditeten forløber som den skal 

Hvor langt er du henne? 

Opdater gerne, hvordan det er gået. Bliver så spændende 

Kvalmen er hvertfald væk hurra for det!

Jeg er 10+0 idag så skal se den lille til NF igen d 15/5. Dejlig tæt på hinanden. 

Vender straks tilbage så snart scanningen er overstået

Anmeld

26. april 2014

Anonymo

oochaneloo skriver:

Skal idag kl 14.30 til TS!  Vi er SÅ spændte på at se den lille nulle for første gang. Lad tiden gå huuuurtigt 

Det er altid så specielt at se baby for førstegang.

God fornøjelse!  

Anmeld

26. april 2014

oochaneloo

Det gik så godt med vores TS idag! !! Det var en livlig lille sprælle basse vi fik set  fantastisk oplevelse! !! Den var lige som den skulle være. Åh glæder mig allerede til at se den igen til NF om 2 1/2 uge. Blev rykket fra 10+0 til 9+5. Så nu må vi se hvad de siger til NF 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. april 2014

Mor til F

Hvor er det bare fantastisk :-) Stort tillykke herfra 

Jeg skal selv til vægtscanning d. 6/5, da de mener at prinsessen måske er for lille  

Anmeld

26. april 2014

oochaneloo

BabyFreia skriver:

Hvor er det bare fantastisk :-) Stort tillykke herfra 

Jeg skal selv til vægtscanning d. 6/5, da de mener at prinsessen måske er for lille  

Taak

Åårh  håber ikk det noget alvorligt. Hvad gør man ved det hvis hun er for lille? 

Anmeld

26. april 2014

Mor til F

Tror de så vil følge mig med flere scanninger,  men håber hun er okay derinde og vokser som hun skal

Det er fordi jeg selv er født 7 uger før termin og var meget syg som lille. Måtte opereres, så mangler tyktarmen Jeg tager fint på - 8,7 kg og 27+1 men de mener der er risiko for,  at hun ikke optager nok næring fra mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.