Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LinLin skriver: Girl!!! Vi har været til "omscanning" i dag og hun var nu 99,9 % sikker på det er en pige Har det lidt mærkeligt med at jeg nu også skal være mor til en pige - hvordan gør man det?!? Vi er stadig ret lost mht navn, men det når vi vel at finde inden oktober...Og så er det tøj hun skal have på hjem købt (= bodyen da hendes storebrødre også har haft bukserne )Det alt herfra på denne skønne solskinsdag! God weekend!!!
Girl!!! Vi har været til "omscanning" i dag og hun var nu 99,9 % sikker på det er en pige Har det lidt mærkeligt med at jeg nu også skal være mor til en pige - hvordan gør man det?!? Vi er stadig ret lost mht navn, men det når vi vel at finde inden oktober...Og så er det tøj hun skal have på hjem købt (= bodyen da hendes storebrødre også har haft bukserne )Det alt herfra på denne skønne solskinsdag! God weekend!!!
Tillykke!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke! Det er super fedt at prøve at være mor til begge køn. EN lille advarsel: De damer har det med at have lidt mere temperament
asff skriver: Hvor er det skønt!!!!! Kæmpe multistort hurra og tillykke med den lille raske dame
Hvor er det skønt!!!!! Kæmpe multistort hurra og tillykke med den lille raske dame
Laulund87 skriver: Nårh hvor fint!! Mon ikke du finder ud af det, det er ikke sååå svært med piger Sig til hvis du mangler selskab på baby-pige-shopping, det ville jeg ikke klage over
Nårh hvor fint!! Mon ikke du finder ud af det, det er ikke sååå svært med piger
Sig til hvis du mangler selskab på baby-pige-shopping, det ville jeg ikke klage over
Sandra Norit skriver: Tillykke!
IdasSmor skriver: kæmpe tillykke ' En pige er fantastisk (det er en dreng helt sikkert også) Der er bare noget mellem mor og datter !
kæmpe tillykke '
En pige er fantastisk (det er en dreng helt sikkert også) Der er bare noget mellem mor og datter !
Janne T. skriver: Stort tillykke! Det er super fedt at prøve at være mor til begge køn. EN lille advarsel: De damer har det med at have lidt mere temperament
Tillykke
Tillykke med din lille pige, det er så fedt at have begge køn
Monica
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128