Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Girl!!! Vi har været til "omscanning" i dag og hun var nu 99,9 % sikker på det er en pige Har det lidt mærkeligt med at jeg nu også skal være mor til en pige - hvordan gør man det?!? Vi er stadig ret lost mht navn, men det når vi vel at finde inden oktober...Og så er det tøj hun skal have på hjem købt (= bodyen da hendes storebrødre også har haft bukserne )Det alt herfra på denne skønne solskinsdag! God weekend!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LinLin skriver: Girl!!! Vi har været til "omscanning" i dag og hun var nu 99,9 % sikker på det er en pige Har det lidt mærkeligt med at jeg nu også skal være mor til en pige - hvordan gør man det?!? Vi er stadig ret lost mht navn, men det når vi vel at finde inden oktober...Og så er det tøj hun skal have på hjem købt (= bodyen da hendes storebrødre også har haft bukserne )Det alt herfra på denne skønne solskinsdag! God weekend!!!
Stort tillykke.
JGeo skriver: Stort tillykke!Hvor langt er du henne?Jeg har nemlig bestilt tid om 3 uger, og der er jeg næsten 16 uger henne..Jeg er lidt spændt på, om man kan se det til den tid nemlig
Stort tillykke!Hvor langt er du henne?Jeg har nemlig bestilt tid om 3 uger, og der er jeg næsten 16 uger henne..Jeg er lidt spændt på, om man kan se det til den tid nemlig
esioul skriver: Stort tillykke.
Rockertand skriver: Tillykke
Tillykke
Hvor er det skønt!!!!! Kæmpe multistort hurra og tillykke med den lille raske dame
Nårh hvor fint!! Mon ikke du finder ud af det, det er ikke sååå svært med piger
Sig til hvis du mangler selskab på baby-pige-shopping, det ville jeg ikke klage over
kæmpe tillykke '
En pige er fantastisk (det er en dreng helt sikkert også) Der er bare noget mellem mor og datter !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128