Hvornår begyndte I at købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2014

mogms

Da jeg var gravid første gang købte vi men det endte i sa, da jeg så blev gravid igen begyndte vi at købte igen.

Jeg er 10+2 og vi har købt stofbleer, badekar, voksi, slynge, klude og kiggede på børnetøj igår.

Og vi køber primært brugt.

Så bare køb, det er så hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2014

Mor til F

Købte 2 sæt tøj,  efter køns scanning 14+4 Jeg valgte et sæt og kæresten det andet. Er nu 27+1 og vi mangler få store ting og så nogle mindre ting. 

Anmeld

26. april 2014

Kay

Barnevognen købte vi kort efter nf da vi fik et godt tilbud på lige netop den vi gerne ville eje og så kom resten lidt efter lidt... jeg sætte en ære i at købe det meste brugt og til den bedst mulige pris. Så dba og Facebook salgs grupper blev brugt flittigt :p og så var der jo også tid til at gøre de brugte ting klar 

Anmeld

26. april 2014

Vik

Efter kønsscanning i uge 23. Har dog kigget på nettet i et styk tid. 

Vi vi købt kun tøj i str 56 og lidt 62, men vores tøs var lille, så farmand har været på indkøb mens vi var stadigvæk indlagt 

Anmeld

26. april 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Det er måske et dumt spørgsmål 

Men hvornår begyndte I at købe ting til baby?

Både min kæreste og jeg vil snart gerne købe noget, men jeg er ikke særlig langt henne......

20+, for der vidste vi hun var sund og rask og at hun var en pige 

Anmeld

26. april 2014

Koen.

Anonym skriver:

Både min kæreste og jeg vil snart gerne købe noget, men jeg er ikke særlig langt henne......

1. gang efter 21+
2. gang efter kønsskanning 16+
her 3. gang købte vi det første sæt tøj 8+

Så det er vel bare når man har lyst

Anmeld

26. april 2014

Christabelle

Vi startede så småt (når der var et godt tilbud) sommeren inden jeg blev gravid. Så ca 1/2 år inden.

Anmeld

26. april 2014

LouiseEm

Anonym skriver:

Jeg begynder nu. Fandt ud af igår at vi venter en lillebror, så nu tør jeg godt shoppe både tøj og indretning

Anmeld

26. april 2014

mogms

Vi var lige på loppemarked idag og så en masse barnevogne og klapvogne, vi købte dog ikke nogen, lige der skal vi tænke lidt endnu.

Men vi fik købt et lege/aktivitetstæppe der var piv billigt og stadig i indpakningen, og det gamle prismærke sagde 699;- vi gav 130 efter lidt prutning.

Så vi køber lidt løbende det er nu meget sjovt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.