Hvornår begyndte I at købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
18 svar
1 synes godt om
25. april 2014

Anonym trådstarter

Det er måske et dumt spørgsmål 

Men hvornår begyndte I at købe ting til baby?

Både min kæreste og jeg vil snart gerne købe noget, men jeg er ikke særlig langt henne......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Hihii, jeg begyndte at se mig om efter baby-ting nærmest med det samme!
Den første ting jeg købte var barnevogn, da jeg fandt en (brugt) til næsten ingen penge! - Der var jeg omkring uge 10. 
Jeg fik også ting og sager til bebs i julegave, og der har jeg været 13-14 uger henne. Og ellers så har jeg bare fyldt op efterhånden som jeg har fundet nogle gode tilbud
Det betyder også at jeg har næsten alting klar nu hvor jeg er i uge 32 

Anmeld

25. april 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Både min kæreste og jeg vil snart gerne købe noget, men jeg er ikke særlig langt henne......

Vi begyndte så småt efter MD i uge 20, da vi på dette tidspunkt begyndte at føle os rimelig sikre i forhold til at graviditeten vil ende godt ud

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

Vi har kun kigget på barnevogn osv.. men det kriller altså i fingrene!

Anmeld

25. april 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg tror vi begyndte da Vi havde været til kønsscanning 15+0. Da jeg var 22+ ca havde vi næsten købt det hele. Men så har vi først lige nu her købt lidt af det vi mangler 31+0. Det eneste vi mangler er madras, sengehimmel og babyalarm.

Anmeld

25. april 2014

et-ønske

Vi købte lidt efter md scanning - og er langt fra færdig endnu

Anmeld

25. april 2014

Savvy

Barnevognen er købt, da jeg var 7 uger henne og nu er jeg 30 uger og alt er købt og klar til baby, undtagen det tøj baby skal hjem i

Anmeld

25. april 2014

Mama85

Jeg har 2, snart 3 børn. Jeg har ved alle købt meget lidt, helt i starten (kan tælles på én hånd tilsammen), indtil jeg fandt ud af kønnet, så har jeg ikke kunnet lade være  

Anmeld

26. april 2014

Studerendemor

Anonym skriver:

Min mor kunne ikke længere dy sig, da jeg var knap tre måneder henne. Det tog jeg som en opfordring og så gik jeg ellers i gang. 

Anmeld

26. april 2014

Mutti2B

Jeg begyndte at købe da jeg gik igang med pb . Hvis jeg faldt over et godt tilbud kunne jeg ikke lade være. Så 1,5 år før jeg rent faktisk blev gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.