Og så var der hende exén der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2009

Heidi B

Jeg har et udemærket forhold til min mands ex....
De har en datter på 13 år sammen... Hun var seks år da jeg lærte hende at kende...Vil sige vi startede ud med lidt problemer, fordi min mand ikke var god nok til at melde ud han havde fået en kæreste, og før jeg kom ind i billedet, tog han hjem til dem kl 5 om morgenen og sov på sofaen når exen skulle møde tidligt så datteren ikke skulle tidligt op. Når exen havde problemer med vandhanen, radiatoren eller lign ringede hun også.... DET synes jeg var mærkeligt, og bad ham sige fra....
Det gjorde han ikke, først en dag hun ringede og spurgte om han ville komme og male datterens værelse... Jeg sagde at jeg synes at hun selv skulle klare det, når nu jeg var inde i billedet... Han havde meget svært ved at sige fra, for han sagde at så blev værelset aldrig malet. Jeg gav ham et ultimatum, at hvis han tog derover, så han ikke mig mere...
I bund og grund drejede det sig jo ikke om om han skulle male det værelse, men mere om at han skulle melde ud at han havde en kæreste...
Vi havde da været sammen i 8 mdr..., og jeg var kun præsenteret for datteren som en ven, og det var fint nok, men synes at han skulle fortælle exen at jeg fandtes... Og det gjorde han så...
Og siden der har der ikke været nogle problemer, andet end det man altid bøvler med når man skal have tingene til at gå op...

Knuz 

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

21. august 2009

Ayasmor

Profilbillede for Ayasmor
Baby under construction
Jeg var sammen med en som havde en søn på dengang 1½ år..(havde ikke selv barn dengan) Hans eks og jeg kunne rigtig gidt sammen. Hun gjorde det at hun en dag spurgte om jeg ikke kunne komme og hente sønnen (faderens weekend), så hun lige kunne møde mig.. Hun iviterede på kaffe og vi sad og snakkede stille og roligt om løst og fast, og hun kunne også se hvordan jeg var med deres søn. Hun var skide sød. Synes at det var en rigtig god måde at gøre det på, og jeg ville da helt klart også gerne møde personen der skulle tilbringe 2 ud af 4 weekender med mit barn

Anmeld

21. august 2009

Lone Jakobsen

suanne85 skriver:

Elsker når jeg får ret

Hvorfor skal det også være så svært. Og hvorfor skal sådan nogle eks altid være sådan nogle uhh ha altså.

Gad vide hvor mange der tænker sådan om en selv nu snakker jeg så ikke selv med nogle af mine eks men alligevel

hmmm...nu ved jeg jo at personligt er jeg bestemt ikke en af de nemmeste at omgåes så ku da godt tro at jeg har et par exer der ikke synes det helt vilde om mig.... meen det er jo så derfor de vitterligt er exer.
det store problem er selvfølgelig at med børn i billedet der slipper man ikke for dem, så man må prøve at gøre det så smertefrit som muligt.
og hvis det så gør at man ikke ser dem.... jamen så er det måske den eneste rigtige løsning.

Anmeld

21. august 2009

Vingummien

nutche skriver:

hmmm...nu ved jeg jo at personligt er jeg bestemt ikke en af de nemmeste at omgåes så ku da godt tro at jeg har et par exer der ikke synes det helt vilde om mig.... meen det er jo så derfor de vitterligt er exer.
det store problem er selvfølgelig at med børn i billedet der slipper man ikke for dem, så man må prøve at gøre det så smertefrit som muligt.
og hvis det så gør at man ikke ser dem.... jamen så er det måske den eneste rigtige løsning.

Ja det er jeg helt enig i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+