Jeg har et udemærket forhold til min mands ex....
De har en datter på 13 år sammen... Hun var seks år da jeg lærte hende at kende...Vil sige vi startede ud med lidt problemer, fordi min mand ikke var god nok til at melde ud han havde fået en kæreste, og før jeg kom ind i billedet, tog han hjem til dem kl 5 om morgenen og sov på sofaen når exen skulle møde tidligt så datteren ikke skulle tidligt op. Når exen havde problemer med vandhanen, radiatoren eller lign ringede hun også.... DET synes jeg var mærkeligt, og bad ham sige fra....
Det gjorde han ikke, først en dag hun ringede og spurgte om han ville komme og male datterens værelse... Jeg sagde at jeg synes at hun selv skulle klare det, når nu jeg var inde i billedet... Han havde meget svært ved at sige fra, for han sagde at så blev værelset aldrig malet. Jeg gav ham et ultimatum, at hvis han tog derover, så han ikke mig mere...
I bund og grund drejede det sig jo ikke om om han skulle male det værelse, men mere om at han skulle melde ud at han havde en kæreste...
Vi havde da været sammen i 8 mdr..., og jeg var kun præsenteret for datteren som en ven, og det var fint nok, men synes at han skulle fortælle exen at jeg fandtes... Og det gjorde han så...
Og siden der har der ikke været nogle problemer, andet end det man altid bøvler med når man skal have tingene til at gå op...
Knuz
Anmeld