Har han børn med hende???? hvis ikke, så er det jo som sådan også totalt lige gyldigt med at møde hende eller ej, bortset fra lige at få stillet diverse nysgerrigheder omkring hendes person jo hehe...
Men har de børn sammen, så synes jeg hun lige skulle tage at blive voksen, for så skal der jo foregå et ret så voksent samarbejde mellem jer som forældre/bonusforældre.....
Jeg har mødt hende min kæreste var sammen med før mig, i hvert fald den seriæse af dem. hun er skide naturlig smuk, og hammer lækker, og sååååå rart et menneske........ Æv! jeg får en gang imellem et mindreværdskompleks når vi støder sammen.... Men vi er altid rare over for hinanden, og har absolut heller ikke grund til at være anderledes...
Så er der lige et par af de løse, hvoraf jeg "snuppede" ham lige ud af hænderne på den ene næsten... han havde lige slået op med hende, og hun var totalt fortabt over ham, og vi gik alle på samme skole. vi snakkede en del sammen, og gik på samme hold, så jeg havde det rigtigt dårligt med det, og var virkelig sær da jeg skulle fortælle hende det, og havde ret ondt af hende..... Vi snakker ikke sammen mere, fordi vi ikke længere er i de samme sociale kredse....
Kenneth er til gengæld nærmest bedste ven med en af mine ekskærester, vel og mærke den samme eks, som er far til min sæster 2 ældste børn.....
Og vi mødes en gang i mellem med en af mine andre ekser, som kenneth var rigitg gode venner med, lige ind til han "stjal" mig fra ham..... Nu er vi mere sådan 'venner fra de gode gamle dage'- agtige.....
Anmeld