Der er 6,5 år mellem min lillebror og jeg og vi har det bedste forhold og har altid haft det!
Da han var helt lille kunne jeg "hjælpe" med en masse ting og blev inddraget rigtig meget fordi jeg var så stor og godt forstod at lillebror ikke selv kunne.
Som vi blev ældre har jeg kunnet passe ham og vi har altid leget rigtig godt! Han var min levende dukke hvis man kan sige det sådan, han blev klædt ud og vi hyggede os rigtig meget sammen. Jeg er dog altid blevet spurgt om jeg ville passe min bror og mine forældre har aldrig taget for givet at jeg ville, for som de altid har sagt, så var det jo dem der fik et barn og ikke mig, så hvis jeg ikke gad så var det ok, og det tror jeg har været virkelig vigtigt for vores gode forhold.
Da jeg flyttede hjemmefra kom min bror jævnligt herind og bare hyggede ham og mig og vi tog i biffen og alt mulig andet. Så vi har aldrig haft et dårligt forhold eller været langt væk fra hinanden, vi har hygget os trods aldersforskellen. Og jeg kan faktisk ikke komme med er eneste imod punkt

så nyd l bare jeres barn og glæd jer til l får lyst til en mere. Tror ikke aldersforskellen gør det store, det er mere et spørgsmål om personlighed.
Anmeld