At have sin dp på fb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Personligt ville jeg aldrig gøre det - ligesom jeg heller ikke er venner med mine kollegaer på fb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

Ciss

Jeg opfatter ikke fb som en del af privatsfæren. Jeg har mange kontakter der, som udelukkende er kollegaer/arbeidskontakter.

Jeg skriver af samme grund heller ikke private ting der. Så får folk hellere en personlig melding.

På samme måde, som jeg heller ikke ville snakke om meget private ting med høj stemme i bussen. Det er en del af det offentlige rum.

Så jeg ville ikke have problemer med at have en dp-mor på fb - men jeg ville lodde stemningen hos hende lidt først, for det er slet ikke alle som tænker på samme måde, som jeg gør.

Anmeld

6. maj 2014

Røverdatter

Personligt vil jeg ikk gøre det. Men vil råde dig til at høre hende ad? Så er det jo op til hende om hun vil. Omvendt så mærk efter i dig selv om du også synes der er fint at være ven med hende på fb. Set kunne jo være du lægger ting op du egentlig ikk vil ha at alle ser..

Anmeld

6. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Hejsa

Vi har denne her rigtig søde DP til vores barn, og jeg har luret at hun er på fjæsen. Overvejer at sende hende en venneanmodning, men kan ikke finde ud af om det er forkert?

Noget med privat og professionelt, jeg kan ikke rigtig forklare det...

Hmm hvad tænker i, har i jeres DP på fjæsen? eller jer DP-mødre, hvad tænker i om at få en venneanmodning fra dem i passer's, forældre?

Jeg ville ikke gøre det.

Jeg går meget op i at man er prof på arbejde og privat udenfor arbejde.

Anmeld

6. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Hejsa

Vi har denne her rigtig søde DP til vores barn, og jeg har luret at hun er på fjæsen. Overvejer at sende hende en venneanmodning, men kan ikke finde ud af om det er forkert?

Noget med privat og professionelt, jeg kan ikke rigtig forklare det...

Hmm hvad tænker i, har i jeres DP på fjæsen? eller jer DP-mødre, hvad tænker i om at få en venneanmodning fra dem i passer's, forældre?

Og tænkte helt, hvad vil du have hende på facebook for?

skrive sammen der eller hvad?

Anmeld

6. maj 2014

S*DD

Jeg er selv pædagog i en vg, og jeg kunne aldrig finde på at være venner med forældre på facebook. 

Jeg synes at det er uprofessionelt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.