At have sin dp på fb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.708 visninger
15 svar
12 synes godt om
24. april 2014

Anonym trådstarter

Hejsa

Vi har denne her rigtig søde DP til vores barn, og jeg har luret at hun er på fjæsen. Overvejer at sende hende en venneanmodning, men kan ikke finde ud af om det er forkert?

Noget med privat og professionelt, jeg kan ikke rigtig forklare det...

Hmm hvad tænker i, har i jeres DP på fjæsen? eller jer DP-mødre, hvad tænker i om at få en venneanmodning fra dem i passer's, forældre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

Nea85

Anonym skriver:

Hejsa

Vi har denne her rigtig søde DP til vores barn, og jeg har luret at hun er på fjæsen. Overvejer at sende hende en venneanmodning, men kan ikke finde ud af om det er forkert?

Hmm hvad tænker i, har i jeres DP på fjæsen? eller jer DP-mødre, hvad tænker i om at få en venneanmodning fra dem i passer's, forældre?

Jeg ville ikke sende hende en anmodning, for jeg synes, hun skal have lov at have sit privatliv i fred.
Jeg er selv lærer, og jeg takker altid nej til anmodninger fra elever af samme grund

Anmeld

24. april 2014

Tanja1234

Vi har vores dagplejemor på facebook - men på hendes egen opfordring.

Hun har også en fantastisk side hvor hun poster billeder af børnene hver dag og det er bare rigtig dejligt

Anmeld

24. april 2014

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Anonym skriver:

Hejsa

Jeg er ven med vores dp på fb
Hun spurgte om jeg havde fb og så ansøgte hun mig.
Hun synes det er skønt at hun kan følge børnene videre efter de er stoppet

Anmeld

24. april 2014

Mama85

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg synes ikke at du skal opsøge hende, mens dit barn stadig er i Dp, hun skal have lov til at have privatliv, også på facebook. Da min ældste stoppede i Dp, spurgte vores dp om vi ikke skulle være venner på facebook, for hun vil så gerne følge min datter, og det sagde vi ja til. 

Anmeld

24. april 2014

Muhmi

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg har vores dagplejemor på fb... Hvad hun laver i min fritid er mig ligemeget, det er bare super rart at kunne komme i kontakt med hende på den måde også

Hun blander sig ikke i mine ting og jeg blander mig ikke i hendes ting

Anmeld

24. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ville aldrig mens de går der. Både fordi hun skal have sit privatliv i fred, men ville heller ikk bryde mig om at hun kunne følge med i vores.

hvis det var en mega god dp som jeg klikkede godt med, ville jeg godt kunne gøre det efterfølgende så hun kunne følge mit barn og vores familie efter dp-tiden.

Anmeld

24. april 2014

L&V

Jeg ville ik gøre det og takker os selv nej når der er forældre fra mit arbejde der anmoder

Anmeld

24. april 2014

Fuglemor

Jeg er ikke venner med vores dp selv om hun også er vores nabo. Og dem jeg passer børn for har jeg heller ikke som venner. De er så til gengæld medlemmer min facebook side

Anmeld

6. maj 2014

stjernen

Nu er jeg selv DP-mor (privat) Og jeg vil overhovedet ikke have noget imod at forældrene skulle ansøge mig om venskab...  

Hvis en forældre skulle ansøge mig er det jo op til mig om jeg sige ja eller nej til den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.