Hvorfor genere andres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
6 svar
6 synes godt om
23. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg går i mødregruppe, og der er en der tit kommer med små stikpiller om min datter.

Bla "det er sjovt, som hendes hoved stadig er meget stort i forhold til hendes krop" , "ej hvor er hendes hænder store" og så rynker hun åbenbart på næsen når hun smiler?

Hun smiler så meget med øjnene, hendes øjne stråler og hun smiler så stort at hun får knebet øjnene lidt sammen.
Alle andre kalder hende dukkebarn og helt perfekt. Og det synes jeg jo selvfølgelig også, man synes jo altid ens barn er det smukkeste og dejligste i hele verden.

Men det gør så ondt indeni, det er jo mit dyrebarestes guld og ømmeste punkt

Hvordan kan det være nogen kan få sig selv til at sige sådan om andres børn?
Hvorfor har hun behov for at sige sådan?
Har i et bud? Og hvorfor tror i hun siger sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

Muhmi

Mit eneste råd til dig er: Ryst det af dig. Folk siger nogle klumpede ting nogle gange uden at de tænker sig om.

Nogle gør det for at de selv kommer til at "se bedre ud"

Andre gør det simpelthen fordi de bare siger det de tænker.

Du har helt sikkert den smukkeste datter, op med hagen og bare vid at dit barn er smukt og altid vil være det i dine øjne 

Anmeld

23. april 2014

Mortil223

Sig det til hende? 

Hvorfor siger du den slags. Eller jeg bryder mig ikke om det. 

Det kan være hun slet ikke tænker over det 

Anmeld

23. april 2014

EnSødMor

Anonym skriver:

Jeg går i mødregruppe, og der er en der tit kommer med små stikpiller om min datter.

Bla "det er sjovt, som hendes hoved stadig er meget stort i forhold til hendes krop" , "ej hvor er hendes hænder store" og så rynker hun åbenbart på næsen når hun smiler?

Hun smiler så meget med øjnene, hendes øjne stråler og hun smiler så stort at hun får knebet øjnene lidt sammen.
Alle andre kalder hende dukkebarn og helt perfekt. Og det synes jeg jo selvfølgelig også, man synes jo altid ens barn er det smukkeste og dejligste i hele verden.

Samme råd som en anden, ryst det af dig... ;-) 

nogle kan være så modbydelige, enten for at få dem selv i bedre lys eller fordi de ikke er bedrevidende... Men hold du hovedet højt, sådan vil der altid være nogen der er ;-) 

I min Mødregruppe var der også en der konstant talte sådan om min datter, hvorfor hendes hoved var så stort og hvorfor hun aldrig smilte og hvorfor hendes hage var så langt fremme... Og blaBlaBlaBlaBla... Sådan kører det i ring igen og igen... Og ærligt.. Lad dem snakke.... Hvis de får det bedre af den slags, bare lad være at svar og ryst på hovedet af det  

knus herfra!! 

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

Hvor er i søde, det hjælper lidt
Jeg kan bare ikke forstå man kan få sig selv til det. Det ville jeg aldrigkunne.

Men det er bare kun mig hun snakker sådan til de andres børn roser hun..

Anmeld

23. april 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Hvor er i søde, det hjælper lidt
Jeg kan bare ikke forstå man kan få sig selv til det. Det ville jeg aldrigkunne.

Men det er bare kun mig hun snakker sådan til de andres børn roser hun..

Måske er hun bare misundelig på dit pragteksemplar af en baby 

Monica 

Anmeld

23. april 2014

IT-nørd

Min lille plejedatter er født med et pæntt stort overbid og hendes hjornetænder er ret spidse. 

Hun har boet hos os siden fødslen og vi gik derfor i en mødregruppe her i områder. 

Der er en mor, som simpelhen ikke kunne lade være at kommentere prinsessens overbid og hjornetænder og jeg syntes det er så træls! Børnene er snart 3 år og vi mødes jævnligt. Hun kommenterer stadig og begyndte at efterligne min piges overbid. 

Jeg lukker af og hilser pænt, men undgår at snakke med hende for længe. 

Din datter er den smukkeste i verden, kig på hende og husk det hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.