ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
3 svar
1 synes godt om
23. april 2014

Kay

hej alle kommende oktober mødre... hvornår, hvordan og hvor har i tænkt jer at holde ferie med jeres store maver?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

LinLin

Jeg holder sommerferie i 29-30 men det er primært pga sampasning i institutionerne (min og Adams)

vi har ikke planlagt noget endnu, men det bliver primært hjemme og så med nogle endagsture. 

Derfter er der lige 2 1/2 uge til barsel

Jeg holder kun to uger, da jeg gerne vil gemme resten af ferien til at forlænge barslen i den anden ende

Anmeld

23. april 2014

Koen.

Kay skriver:

hej alle kommende oktober mødre... hvornår, hvordan og hvor har i tænkt jer at holde ferie med jeres store maver?

Vi har 8.uger (studerende), vi skal hygge en masse i haven og ellers nogle en-dags ture til div. sommerland, zoo og museumer

Anmeld

24. april 2014

Thereseh

Kay skriver:

Vi har ikke de store planer. Evt. en tur til Norge i Juli, for at besøge noget familie, men ellers skal der arbejdes (vi er begge selvstændige) og hygges i haven. 

Regner dog med at ta Isaac ud af børnehaven 3 uger, i løbet af sommeren, så han får en rigtig lang ferie også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.