Startet på Madlog.dk i dag - for sidste gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

clss

Jeg valgte og lave mit eget livsstils program (har dog også givet den videre til nogen som gerne ville tabe sig)

det er jo vildt forskelligt hvad folk kan tåle lide og hvad de kan yde af motion.

jeg motionerede slet ikke og det med at veje ting er ikke mig.
så er der vægt vogterne med igen så skal man tælle point det gider jeg heller ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

lonemus

clss skriver:

Jeg valgte og lave mit eget livsstils program (har dog også givet den videre til nogen som gerne ville tabe sig)

det er jo vildt forskelligt hvad folk kan tåle lide og hvad de kan yde af motion.

jeg motionerede slet ikke og det med at veje ting er ikke mig.
så er der vægt vogterne med igen så skal man tælle point det gider jeg heller ikke.

Men hvad spiste du og hvad spiste du ikke??

Anmeld

10. august 2009

starsofheaven

ønskebarn74 skriver:

EEEJ HVOR DEJLIGT AT DER OGSÅ ER ANDRE MADLOGGERE.

JEG HAR TABT 17KG PÅ MADLOG NU...

hvordan fungere det der madlog? forstår ik rigtig hvorn man gør osv..

Anmeld

10. august 2009

ønskebørn74

starsofheaven skriver:

hvordan fungere det der madlog? forstår ik rigtig hvorn man gør osv..

DET GÅR UD PÅ AT MAN PÅ HJEMMESIDEN MADLOG.DK KAN INDTASTE AFVEJET MADVARER IND OG DE ALLEREDE HAR TASTET KCAL IND. PÅ DEN MÅDE BLIVER MAN OBS PÅ HVAD MAN STOPPER I HOVEDET. FORINDEN HAR MAN INDTASTET SIN HØJDE OG VÆGT OG FÅET BEREGNET BMI. MAN SKRIVER HVOR MEGET MAN VIL TABE SIG I ALT OG OM UGEN OG SÅ BEREGNER DEN HVOR MEGET MAN MÅ INDTAGE ALT EFTER AKTIVITETS NIVO... DER ER DAGBOG OG MAN KAN VÆRE I GRUPPER HVOR DER ER STØTTE AT HENTE. MAN MÅLER SIG OGSÅ.. SÅ MAN KAN HELE TIDEN SE SIN STATESTIK PÅ HVORDAN DET GÅR OG HVOR MAN KAN FORBEDRE SIG... DER ER KOSTEKSPERTER MAN KAN SPØRGE OM RÅD OG ET STORT FORUM AT CHATTE OM VÆGTTAB OG ALT MULIGT ANDET.. OG MAN KAN DELE OPSTKRIFTER MED HINNANDEN PÅ EN MÅDE, HVOR MAN ÅBNER FOR HINNANDEN OG SÅ HAR ADGANG TIL FLERE OG FLERE TING, OG DER LIGGER ALLEREDE MASSER..DET KOSTER KUN 99 KR. FOT 10 UGER.

Anmeld

10. august 2009

starsofheaven

ønskebarn74 skriver:

DET GÅR UD PÅ AT MAN PÅ HJEMMESIDEN MADLOG.DK KAN INDTASTE AFVEJET MADVARER IND OG DE ALLEREDE HAR TASTET KCAL IND. PÅ DEN MÅDE BLIVER MAN OBS PÅ HVAD MAN STOPPER I HOVEDET. FORINDEN HAR MAN INDTASTET SIN HØJDE OG VÆGT OG FÅET BEREGNET BMI. MAN SKRIVER HVOR MEGET MAN VIL TABE SIG I ALT OG OM UGEN OG SÅ BEREGNER DEN HVOR MEGET MAN MÅ INDTAGE ALT EFTER AKTIVITETS NIVO... DER ER DAGBOG OG MAN KAN VÆRE I GRUPPER HVOR DER ER STØTTE AT HENTE. MAN MÅLER SIG OGSÅ.. SÅ MAN KAN HELE TIDEN SE SIN STATESTIK PÅ HVORDAN DET GÅR OG HVOR MAN KAN FORBEDRE SIG... DER ER KOSTEKSPERTER MAN KAN SPØRGE OM RÅD OG ET STORT FORUM AT CHATTE OM VÆGTTAB OG ALT MULIGT ANDET.. OG MAN KAN DELE OPSTKRIFTER MED HINNANDEN PÅ EN MÅDE, HVOR MAN ÅBNER FOR HINNANDEN OG SÅ HAR ADGANG TIL FLERE OG FLERE TING, OG DER LIGGER ALLEREDE MASSER..DET KOSTER KUN 99 KR. FOT 10 UGER.

okay ja jeg må prøve det...

Anmeld

10. august 2009

ønskebørn74

starsofheaven skriver:

okay ja jeg må prøve det...

held og lykke, vi er 10 på min arbejdsplads der bruger den og vi har sammenlagt tabt 64 kg!!!

Anmeld

11. august 2009

clss

lonemus skriver:

Men hvad spiste du og hvad spiste du ikke??

det er lidt svært at skrive

f.eks en kategori: 1

majs, kartofler, pasta og ris

en anden: 2

kød og fisk(alle slags)

en tredje: 3

grønsager(minus ærter)

så blander man 1 og 3 eller 2 og 3 men aldrig 1 og to.

jeg tog crom imens jeg tabte mig da det stabilisere blodsukkeret 24 timer i døgnet og man fik ingen trang til søde sager.

jeg spiste enormt mange smoothies (både frugt og grønsager)

Anmeld

12. august 2009

starsofheaven

hey piger.. jeg er så ked... ved slet ik hva jeg skal gøre.. el hvad det er jeg gør forkert osv... jeg vil jo så gerne tabe mig og spiser ik noget usundt men tr aber mig ikk... hva sker der for det? og hvordan gør i?

Anmeld

12. august 2009

lonemus

starsofheaven skriver:

hey piger.. jeg er så ked... ved slet ik hva jeg skal gøre.. el hvad det er jeg gør forkert osv... jeg vil jo så gerne tabe mig og spiser ik noget usundt men tr aber mig ikk... hva sker der for det? og hvordan gør i?

Har du prøvet at kigge på madlog.dk? - her regnes dit daglige antal kalorier ud, så der vil du med garanti tabe dig, hvis du holder dig indenfor kalorierne dagligt

Prøv det, det virker

Anmeld

12. august 2009

starsofheaven

lonemus skriver:

Har du prøvet at kigge på madlog.dk? - her regnes dit daglige antal kalorier ud, så der vil du med garanti tabe dig, hvis du holder dig indenfor kalorierne dagligt

Prøv det, det virker

tak... men er derinde men kan ik rigtig hitte ud af hvordan det fungere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.