Startet på Madlog.dk i dag - for sidste gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.753 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. august 2009

lonemus

Ja, det er hvad jeg er...jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere på egen hånd, det må jeg bare erkende!
Jeg er derfor startet op på Madlog.dk i dag - selvom det er lidt irriterende at skulle skrive alting ned, så bliver jeg simpelthen bare nødt til at vende mig til det. Jeg kommer aldrig videre uden og jeg VIL ikke være tyk mere.

Jeg må betragte mad som en sygdom, for det vil det altid være for mig.

Men nu er jeg i gang - og jeg er glad

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Slettet

Tillykke med din beslutning!

Jeg synes at madlog.dk er super godt!

Anmeld

10. august 2009

ønskebørn74

EEEJ HVOR DEJLIGT AT DER OGSÅ ER ANDRE MADLOGGERE.

JEG HAR TABT 17KG PÅ MADLOG NU...

Anmeld

10. august 2009

Honningblomst

Held og lykke...håber det er din vej og måden du kan holde altid..
Har du overvejet at tale med en psyk eller terapeut, måske det er det der er brug for....tror jeg der er for mange også så du ikke bare tager det hele på igen bagefter, for så tror jeg virkelig det er svært.
Knus Eva..

Anmeld

10. august 2009

lonemus

Eva skriver:

Held og lykke...håber det er din vej og måden du kan holde altid..
Har du overvejet at tale med en psyk eller terapeut, måske det er det der er brug for....tror jeg der er for mange også så du ikke bare tager det hele på igen bagefter, for så tror jeg virkelig det er svært.
Knus Eva..

Jeg har før talt med en psykolog om det, men jeg syntes ikke rigtig jeg fik noget ud af det...andet end jeg var meget alene hjemme fra 12- års alderen, hvilket nok har startet trøstespisningen!

Det her SKAL være vejen frem for mig....jeg ved det er nu eller aldrig!

Lone - som vil veje mig hver dag og plotte det ind i Madlog.dk

Anmeld

10. august 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Jeg har før talt med en psykolog om det, men jeg syntes ikke rigtig jeg fik noget ud af det...andet end jeg var meget alene hjemme fra 12- års alderen, hvilket nok har startet trøstespisningen!

Det her SKAL være vejen frem for mig....jeg ved det er nu eller aldrig!

Lone - som vil veje mig hver dag og plotte det ind i Madlog.dk

Håber meget for dig at det er måden...for det er jo desværre enten eller...sådan noget tis...ville ønske jeg kunne være sund og samtidig leve usundt, men det virker vidst ikke..
Knus og held og lykke..
Eva.

Anmeld

10. august 2009

clss

lonemus skriver:

Ja, det er hvad jeg er...jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere på egen hånd, det må jeg bare erkende!
Jeg er derfor startet op på Madlog.dk i dag - selvom det er lidt irriterende at skulle skrive alting ned, så bliver jeg simpelthen bare nødt til at vende mig til det. Jeg kommer aldrig videre uden og jeg VIL ikke være tyk mere.

Jeg må betragte mad som en sygdom, for det vil det altid være for mig.

Men nu er jeg i gang - og jeg er glad

Lone

ved ikke lige hvad mad log er men jeg har tabt mig 46 kg fordi at jeg fik nok af mit ydre ikke passede til mit indre .

meget held og lykke med at få tabt de kilo.

Anmeld

10. august 2009

lonemus

clss skriver:

ved ikke lige hvad mad log er men jeg har tabt mig 46 kg fordi at jeg fik nok af mit ydre ikke passede til mit indre .

VILDT FLOT 

Hvad gjorde du?? - jeg skal selv tabe det samme, eller der omkring

Lone

Anmeld

10. august 2009

Slettet

clss skriver:

Wauw du er sej!  

Jeg har tabt 20 kg

Anmeld

10. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har selv været på madlog engang, og synes det er en rigtig god side.
For mig blev det bare for meget det med at veje ALT mad man spiser, så jeg bruger det ikke mere. Men syntes det var super motiverende at alt hvad man spiser skal skrives ned... og at der bliver trukket fra når man dyrker motion.

Held og lykke med "kampen"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.