Tja jeg ved heller ikke rigtig selv hvad jeg sådan helt ærligt føler for ham mere, og hvad jeg føler mest af....
jeg har i lang tid følt et inderligt had til mange af hans handlinger, som han gentager igen og igen og igen.... og det er jo det der er det sværeste for mig...
samtidig når jeg bare sidder her og tænker over det sådan generelt, så er der jo ting ved ham som jeg bare slet ikke har lyst til at leve uden, og jeg ved jo at det bliver enten eller over hele linien ikke....
Men nu må vi jo se når han kommer hjem, om det har hjulpet at han har været væk, eller om det faktisk bare giver mig blod på tanden, med henblik på at gå fra ham....
Men ja jeg er lidt træt af det hele, og føler mig også ret trist over vores forhold.... men det er svært for mig at skille tingene nogen gange, netop fordi jeg er lidt depressiv sådan generelt, og over alting. Så nogen gange føler jeg lidt at mit generelle humør går ud over det væsentlige i vores forhold, og at jeg ikke kan træffe en beslutning på baggrund af det....
Han HAR virkelig trådt på mig mange mange gange, og det har virkelig gjort ondt, og sat ar på vores forhold, og igen på kommunikationen, som jo så går fløjten for os det meste af tiden.... åbenbart...
Men, når, vi må jo have ham hjem, og se det hele lidt an igen, som sædvanligt

Jeg skulle egentlig bare lidt af med det et sted, og har ikke rigtig nogen andre at sige det til, da alle i min omgangskreds er mig lidt for nær, til at jeg sådan kan stole på at jeg bare får lov at lufte tankerne lidt.......
Til zafir: Du er lige i denne debat (og generelt i ting jeg skriver her) medrenet som almindelig bruger på et tilfældigt hyggeligt forum, for sevom du er en god og kær veninde, så føler jeg alligevel at du er distanceret nok fra familien, til at jeg kan skrive herinde, og vide du ser med, uden at det generer mig den mindste smule......... Var det lidt for indviklet, må vi lige tage den på PB.... det vil jeg meget gerne, for felix er sur lige nu, og jeg må nok lige hold en pause her fra, så kan ikke helt finde de rigtige formuleringer...