Er gal og ked...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2014

22

Hun lyder som en der gerne vil hjælpe, men ikke kender de rigtige ord. Hun kan sikkert høre, at du er brugt og lidt nede, og så prøver hun at se, om hun kan lette stemningen, og sige noget så du ikke tager tingene så "tungt". Men det gør man oftest bare når man har en depression, og uanset hvad hun siger, vil det højst sandsynligt ikke kunne ændre ens sindstilstand lige i det øjeblik. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

MyLove E

22 skriver:

Hun lyder som en der gerne vil hjælpe, men ikke kender de rigtige ord. Hun kan sikkert høre, at du er brugt og lidt nede, og så prøver hun at se, om hun kan lette stemningen, og sige noget så du ikke tager tingene så "tungt". Men det gør man oftest bare når man har en depression, og uanset hvad hun siger, vil det højst sandsynligt ikke kunne ændre ens sindstilstand lige i det øjeblik. 

Jeg tror du har ganske ret. Normalt plejer jeg også bare at tænke, at det er fordi hun ikke ved hvordan det er at have det som jeg har det.

Men når hun begynder at fortælle mig hvordan jeg skal være eller ikke være som mor bliver jeg ked af det. Jeg går med en konstant frygt for ikke at være en god mor Så det ramte bare så hårdt

Anmeld

22. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ja det er lige så jeg ryster og min mave er krøllet helt sammen.

Jeg er i jobtræning, og det er faktisk meget rart og kan godt lide at være der. Når det gælder det arbejdes mæssige, er min chef god og sød. Hun forstår fint at jeg ikke skal ha mange opgaver og alt andet som der skal tages hensyn til

Men det som gør mig gal, at du så "blander" sig i mit privatliv. Altså på den måde at når jeg kommer hjem er jeg bombet.
Chef: Jamen så skal du bare ud og gå en tur, du skal bare i gang med det samme du kommer hjem osv....

Idag var jeg SÅÅÅÅ træt, og så skal der ikke meget til før jeg brænder sammen

Jeg prøver så at forklare hvordan jeg har haft det i påaken, med lidt søvn og mange kløede skoldkopper (Elias)

Så siger hun fanemed til mig" du får aldrig en rigtig dreng når du sådan plydre om ham, han er jo en stor dreng på tre han kan sagtens klare sådan nogle små skoldkopper"

Han har grædt i 2 dage pga kløe og smerter. Han har ingen feber haft, men stadig skidt mens de har kløet. Jeg har ikke kunnet slappe af, for har villet være hos ham hele tiden. Har bare været hos ham ikke plyret.

Har hun ret ødelægger jeg ham? Eller skal jeg bare bede hende lm at tie stille? ???

Hvis du ikke vil have at hun blander sig i dit privatliv, så må du jo lade være med at fortælle om dit privatliv. 

Altså hendes holdning til opdragelse er ikke som din og det er jo fint nok. Hun siger vel bare hvad hun tænker så vil du fremover ikke høre hendes mening så ville jeg ikke fortælle noget om mit privatliv og være ligeglad med hvad hun siger for du gør tingene på den måde du har det godt med og det lyder som at du er en kærlig mor 

men dejligt du er glad for stedet og nej jeg synes ikke du er pylret 

Anmeld

22. april 2014

stjernehimmel

mor:) skriver:

Hvis du ikke vil have at hun blander sig i dit privatliv, så må du jo lade være med at fortælle om dit privatliv. 

Altså hendes holdning til opdragelse er ikke som din og det er jo fint nok. Hun siger vel bare hvad hun tænker så vil du fremover ikke høre hendes mening så ville jeg ikke fortælle noget om mit privatliv og være ligeglad med hvad hun siger for du gør tingene på den måde du har det godt med og det lyder som at du er en kærlig mor 

i det her tilfælde kan det jo være en nødvendighed at fortælle at der er en grund til at hun er træt mm så der kan tages hensyn...(jobtræning mm)

men det er jo forskelligt hvordan man ser på det....og hvordan chefen tolker det og hvad man hver især mener at man kan tillade sig at sige til sine ansatte/omgivelser : )

Anmeld

22. april 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg går rundt og bærer på min 3 årig dreng kysser og krammer til han bliver sur :p elsker ham over alt på jorden og ingen skal sige han ikke bliver en mand en dag for han er nemlig min lille supermand! Du gør det rigtige ingen skal fortælle dig hvordan du skal opdrage og passe din søn for du er hans mor og ingen andre kan elske ham som du gør.

Anmeld

22. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
stjernehimmel skriver:

i det her tilfælde kan det jo være en nødvendighed at fortælle at der er en grund til at hun er træt mm så der kan tages hensyn...(jobtræning mm)

men det er jo forskelligt hvordan man ser på det....og hvordan chefen tolker det og hvad man hver især mener at man kan tillade sig at sige til sine ansatte/omgivelser : )

Men så fører ts stadig privatlivet ind i arbejdet. 

Anmeld

22. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ind af det ene øre og ud af det andet! Du ved du er en fantastisk mor! Og nogle gange er det bare ok at "pylre" lidt om sine børn, hvis ik de er helt friske! X

Anmeld

24. april 2014

MyLove E

mor:) skriver:

Men det har du helt ret i
Men jeg er der for at "lære" at arbejde igen og for at få en hverdag til at fungere.
Så der er hun lidt nød til at vide nogle småting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.