Er gal og ked...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.545 visninger
17 svar
32 synes godt om
22. april 2014

MyLove E

Ja det er lige så jeg ryster og min mave er krøllet helt sammen.

Jeg er i jobtræning, og det er faktisk meget rart og kan godt lide at være der. Når det gælder det arbejdes mæssige, er min chef god og sød. Hun forstår fint at jeg ikke skal ha mange opgaver og alt andet som der skal tages hensyn til

Men det som gør mig gal, at du så "blander" sig i mit privatliv. Altså på den måde at når jeg kommer hjem er jeg bombet.
Chef: Jamen så skal du bare ud og gå en tur, du skal bare i gang med det samme du kommer hjem osv....

Idag var jeg SÅÅÅÅ træt, og så skal der ikke meget til før jeg brænder sammen

Jeg prøver så at forklare hvordan jeg har haft det i påaken, med lidt søvn og mange kløede skoldkopper (Elias)

Så siger hun fanemed til mig" du får aldrig en rigtig dreng når du sådan plydre om ham, han er jo en stor dreng på tre han kan sagtens klare sådan nogle små skoldkopper"

Han har grædt i 2 dage pga kløe og smerter. Han har ingen feber haft, men stadig skidt mens de har kløet. Jeg har ikke kunnet slappe af, for har villet være hos ham hele tiden. Har bare været hos ham ikke plyret.

Har hun ret ødelægger jeg ham? Eller skal jeg bare bede hende lm at tie stille? ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

SandraXOXO

Ej ok, hun skal da bare holde sin mund! Min dreng er også tre år, og når han har brug for sin mor, så er jeg der for ham! At nægte ham sin mor og bare sige han er en stor dreng, DET ville ødelægge ham! Du er en god og kærlig Mor.

Anmeld

22. april 2014

MyLove E

SandraXOXO skriver:

Ej ok, hun skal da bare holde sin mund! Min dreng er også tre år, og når han har brug for sin mor, så er jeg der for ham! At nægte ham sin mor og bare sige han er en stor dreng, DET ville ødelægge ham! Du er en god og kærlig Mor.

Tak Jeg blev så ked af det..
Jeg pylere ikke om ham, jeg passer på ham og elsker ham.

Anmeld

22. april 2014

hesøth

MyLove E skriver:

Jeg er i jobtræning, og det er faktisk meget rart og kan godt lide at være der. Når det gælder det arbejdes mæssige, er min chef god og sød. Hun forstår fint at jeg ikke skal ha mange opgaver og alt andet som der skal tages hensyn til

Men det som gør mig gal, at du så "blander" sig i mit privatliv. Altså på den måde at når jeg kommer hjem er jeg bombet.
Chef: Jamen så skal du bare ud og gå en tur, du skal bare i gang med det samme du kommer hjem osv....

Jeg prøver så at forklare hvordan jeg har haft det i påaken, med lidt søvn og mange kløede skoldkopper (Elias)

Så siger hun fanemed til mig" du får aldrig en rigtig dreng når du sådan plydre om ham, han er jo en stor dreng på tre han kan sagtens klare sådan nogle små skoldkopper"

Han har grædt i 2 dage pga kløe og smerter. Han har ingen feber haft, men stadig skidt mens de har kløet. Jeg har ikke kunnet slappe af, for har villet være hos ham hele tiden. Har bare været hos ham ikke plyret.

Har hun ret ødelægger jeg ham? Eller skal jeg bare bede hende lm at tie stille? ???

Hun kan jo mene hvad hun har lyst til. Det skal du ikke tage dig af!

Du kender din dreng bedst - og altså, når man er 3 år, så skal man da ikke bare lades alene med skoldkopper!

Anmeld

22. april 2014

Carina:-)

Du pylrer ikke.

Du elsker og det kan man ikke gore for meget .især ikke når vi snakker om born 

Anmeld

22. april 2014

Loa

Tror du ikke bare du skal tage det med et gran salt det hun siger....

Og så ellers bare vær glad for du har så forstående en chef....

Anmeld

22. april 2014

helle85

MyLove E skriver:

det er da noget pjat det hun siger, det er vel ok at pylrer om sit barn nå det er syg og ked af det, og nå de er 3 år (og så nå de er ældre ) har de da stadig brug for den omsorg.

og det med at du bare skal gå en tur nå du kommer hjem, er let nok at sige

jeg har også en dep dog virker din til at være end mit er sådan som jeg har læst nå jeg har fulgt med i dine debatter(eller hvad man skal kalde det)

jeg er ude 2 (snart) dage om ugen i 3 timer og er så træt bagefter at jeg de fleste gange må sove 1- 1½ time for at være nogen lunde frisk til børnene kommer hjem, hvis jeg ikke gør det så få jeg hovede pine på samme måde som migræne anfald.

så hvis du har brug for så så slap af nå du kommer hjem og hvis du har mod til det gå gå ture de andre dage så du holder dig igang

så du skal nok bare lade det gå ind ad det ene øre og ud af det andet

og hvis ikke du kan det så syntes jeg at du pænt skal fortælle hende hvad det gør ved dig

Anmeld

22. april 2014

MyLove E

helle85 skriver:

det er da noget pjat det hun siger, det er vel ok at pylrer om sit barn nå det er syg og ked af det, og nå de er 3 år (og så nå de er ældre ) har de da stadig brug for den omsorg.

og det med at du bare skal gå en tur nå du kommer hjem, er let nok at sige

jeg har også en dep dog virker din til at være end mit er sådan som jeg har læst nå jeg har fulgt med i dine debatter(eller hvad man skal kalde det)

jeg er ude 2 (snart) dage om ugen i 3 timer og er så træt bagefter at jeg de fleste gange må sove 1- 1½ time for at være nogen lunde frisk til børnene kommer hjem, hvis jeg ikke gør det så få jeg hovede pine på samme måde som migræne anfald.

så hvis du har brug for så så slap af nå du kommer hjem og hvis du har mod til det gå gå ture de andre dage så du holder dig igang

så du skal nok bare lade det gå ind ad det ene øre og ud af det andet

og hvis ikke du kan det så syntes jeg at du pænt skal fortælle hende hvad det gør ved dig

Man tak for svar.. Undskyld jeg lige svare kort :-):-)

Anmeld

22. april 2014

tarkoflen

Jeg er 34 og syg og jeg har altså stadig brug for omsorg når jeg er syg hvadenten det er fra kæresten eller mine forældre! Så fortsæt du bare med at give ham omsorg og kærlighed, for det kan man aldrig få for meget af og slet ikke når man kun er tre år gammel!

Med hensyn til gåturene, så tror jeg det er misforstået omsorg fra din chefs side. Måske det ville være godt for dig, men du er jo nødt til at finde overskuddet til det! Og måske en start kunne være en gang om ugen gik du en tur rundt om jeres hjem eller hvad ved jeg. Så kan du jo mærke om det giver dig noget og du kan sige til din chef at du prøver. Hvis altså det er det, du har lyst til

Anmeld

22. april 2014

helle85

MyLove E skriver:

Man tak for svar.. Undskyld jeg lige svare kort :-):-)

det er helt iorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.