Ja det er lige så jeg ryster og min mave er krøllet helt sammen.
Jeg er i jobtræning, og det er faktisk meget rart og kan godt lide at være der. Når det gælder det arbejdes mæssige, er min chef god og sød. Hun forstår fint at jeg ikke skal ha mange opgaver og alt andet som der skal tages hensyn til

Men det som gør mig gal, at du så "blander" sig i mit privatliv. Altså på den måde at når jeg kommer hjem er jeg bombet.
Chef: Jamen så skal du bare ud og gå en tur, du skal bare i gang med det samme du kommer hjem osv....
Idag var jeg SÅÅÅÅ træt, og så skal der ikke meget til før jeg brænder sammen

Jeg prøver så at forklare hvordan jeg har haft det i påaken, med lidt søvn og mange kløede skoldkopper (Elias)
Så siger hun fanemed til mig" du får aldrig en rigtig dreng når du sådan plydre om ham, han er jo en stor dreng på tre han kan sagtens klare sådan nogle små skoldkopper"
Han har grædt i 2 dage pga kløe og smerter. Han har ingen feber haft, men stadig skidt mens de har kløet. Jeg har ikke kunnet slappe af, for har villet være hos ham hele tiden. Har bare været hos ham ikke plyret.
Har hun ret ødelægger jeg ham? Eller skal jeg bare bede hende lm at tie stille? ???
Anmeld