Helt alene....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Sikke en kold skid! Jamen jeg forstår fuldt ud når børn ikke passer ind i billedet, men når nu det er i billedet, så må man sgu få det til at passe ind. Sikke en dum situation. Har du familie og venner der kan støtte dig?

Ja han gør det sig lidt nemt. Ville hverken ses og snakke om det eller snakke i mobil.

Så jeg er lidt bitter over ham. Han tænker kun på sig selv. Jeg ved det et chock. Og at man skal have tænkt ting igennem. Men han har taget sin beslutning og lader mig nu i stikke.

Dog har jeg en fantastisk familie. Og jeg ved de støtter mig 100%

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

Anonym trådstarter

Michelle93 skriver:

Min eks sagde nøjagtig det samme som din. Jeg nåede knapt nok at fortælle at jeg var gravid før han havde sagt abort, og det gjorde så ondt, han smed mig på gaden og i starten var han fast besluttet på at han aldrig ville have noget med mig eller barnet at gøre, men han tog noget tid om at vende sig til tanken. Og jeg var underligt nok også på p-piller du kan altid skriv en PB hvis du ønsker at høre mere om hvordan jeg kom igennem det  

Utroligt de kan gøre det så nemt for dem. De tænker ikke over at det er os der står med noget i maven og skal igennem det hele.

Håber på han vil følge med når han har sundet sig. Selvom det er hårdt han bare kan gå sin vej og sige, det er ikke mit problem.

Anmeld

22. april 2014

Enskønhed14

Anonym skriver:

Utroligt de kan gøre det så nemt for dem. De tænker ikke over at det er os der står med noget i maven og skal igennem det hele.

Håber på han vil følge med når han har sundet sig. Selvom det er hårdt han bare kan gå sin vej og sige, det er ikke mit problem.

Det er netop fordi det ikke er dem der skal igennem det, men du kan være heldig at han bløder op og vil deltage, min eks familie er rasende på ham fordi han først fortalte dem det for 1,5 måned siden ca. Men de er også en stor støtte for mig nu  

Anmeld

22. april 2014

Anonym trådstarter

Michelle93 skriver:

Det er netop fordi det ikke er dem der skal igennem det, men du kan være heldig at han bløder op og vil deltage, min eks familie er rasende på ham fordi han først fortalte dem det for 1,5 måned siden ca. Men de er også en stor støtte for mig nu  

Har lidt håb at han bløder op. Han ser alt meget negativt til at starte med. Og lukker helt af. Men det kommer man bare ikke langt med. Nu skal han ha min beslutning at vide og så hører jeg nok ikke noget et stykke tid...

Anmeld

22. april 2014

Studerendemor

Anonym skriver:

Så valgte kæresten at gå og jeg står og er gravid i uge 8.

Det var et nyt forhold og ikke lige planlagt at det skulle ske. Han er imod barnet da han mener det ødelægger hans fremtid. Et barn er et stort ønske af mig, selvom det ikke var planlagt. Men man havde nok håbet på at kunne ha en partner ved sin side. Jeg har været igennem en abort og magter det ikke igen :-(

Er der nogen der har oplevet lignede? Hvad skal man vælge at gøre...?

Min veninde oplevede det to gange med to forskellige mænd,  at blive forladt i starten af graviditeterne - endda efter at have været i barnløshedsbehandlinger, så begge gange, var meget planlagte. Begge fædre ville pludselig ikke have børnene alligevel, og min veninde valgte at slippe dem følelsesmæssigt med det samme, indstille sig på at være alenemor og finde det gode i det. Midt i hendes sidste graviditet, mødte hun en dejlig mand, som nu er far for børnene, som var de hans egne og om en måned skal de giftes. 

Pointen med solskinshistorien er, at selv om min veninde har haft mange år med knust hjerte og knuste drømme, fik hun alligevel lige præcis det liv, hun ville have have - og det kan du også få. 

Rigtig meget held og lykke 

Anmeld

22. april 2014

Hvidtlys

Kære du, man er aldrig helt alene. Der er altid hjælp at få, hvis man spørger. Og det lyder til at du har en god familie.

Gør dit barn til et ønskebarn, elsk det inderligt og glem eksen. Fyld dig med glæde over den lille ny, der har valgt dig som sin mor og lad bitterhed og andre negative følelser fare.

Du kan sagtens klare det!

Jeg har valgt at få mit barn alene, hun er 10 måneder nu og mit livs sol. Er lykkelig for at have tage valget, og at alt er så godt. Havde selvfølgelig tanker om, hvordan det skulle gå inden, men hvis man vælger, at se alt i det positive lys, bliver det også sådan ;-)

Knus, Betina

Anmeld

22. april 2014

Anonym trådstarter

Mor i Aarhus skriver:

Min veninde oplevede det to gange med to forskellige mænd,  at blive forladt i starten af graviditeterne - endda efter at have været i barnløshedsbehandlinger, så begge gange, var meget planlagte. Begge fædre ville pludselig ikke have børnene alligevel, og min veninde valgte at slippe dem følelsesmæssigt med det samme, indstille sig på at være alenemor og finde det gode i det. Midt i hendes sidste graviditet, mødte hun en dejlig mand, som nu er far for børnene, som var de hans egne og om en måned skal de giftes. 

Pointen med solskinshistorien er, at selv om min veninde har haft mange år med knust hjerte og knuste drømme, fik hun alligevel lige præcis det liv, hun ville have have - og det kan du også få. 

Rigtig meget held og lykke 

Tusind tak. Det hjælper at kunne se lidt positivt på det hele

Anmeld

22. april 2014

Anonym trådstarter

Hvidtlys skriver:

Kære du, man er aldrig helt alene. Der er altid hjælp at få, hvis man spørger. Og det lyder til at du har en god familie.

Gør dit barn til et ønskebarn, elsk det inderligt og glem eksen. Fyld dig med glæde over den lille ny, der har valgt dig som sin mor og lad bitterhed og andre negative følelser fare.

Du kan sagtens klare det!

Jeg har valgt at få mit barn alene, hun er 10 måneder nu og mit livs sol. Er lykkelig for at have tage valget, og at alt er så godt. Havde selvfølgelig tanker om, hvordan det skulle gå inden, men hvis man vælger, at se alt i det positive lys, bliver det også sådan ;-)

Knus, Betina

Mange tak.

Det hjælper virkelig mig med at opfylde mit ønske. Selvom det ikke var planlagt og selvom jeg nu skal stå alene med det meste 

Anmeld

22. april 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

KRAM herfra!!

Det lyder hårdt for dig...

Godt du har en god familie...

Jeg krydser fingre for, at han bløder lidt op, når han har vænnet sig til tanken...

Anmeld

22. april 2014

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

KRAM herfra!!

Det lyder hårdt for dig...

Godt du har en god familie...

Jeg krydser fingre for, at han bløder lidt op, når han har vænnet sig til tanken...

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.