Helt alene....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.566 visninger
21 svar
7 synes godt om
22. april 2014

Anonym trådstarter

Så valgte kæresten at gå og jeg står og er gravid i uge 8.

Det var et nyt forhold og ikke lige planlagt at det skulle ske. Han er imod barnet da han mener det ødelægger hans fremtid. Et barn er et stort ønske af mig, selvom det ikke var planlagt. Men man havde nok håbet på at kunne ha en partner ved sin side. Jeg har været igennem en abort og magter det ikke igen :-(

Er der nogen der har oplevet lignede? Hvad skal man vælge at gøre...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

Jupiter

Anonym skriver:

Så valgte kæresten at gå og jeg står og er gravid i uge 8.

Det var et nyt forhold og ikke lige planlagt at det skulle ske. Han er imod barnet da han mener det ødelægger hans fremtid. Et barn er et stort ønske af mig, selvom det ikke var planlagt. Men man havde nok håbet på at kunne ha en partner ved sin side. Jeg har været igennem en abort og magter det ikke igen :-(

Er der nogen der har oplevet lignede? Hvad skal man vælge at gøre...?

Jeg har ikke været igennem noget lignende, men vil da lige give et 

Jeg kan sørme godt forstå at du er i vildrede.

De "kloge" siger jo at man fortryder ikke de børn man får, men dem man ikke får. Jeg tror også to aborter ville tage meget hårdt på mig. Og selvom det ikke var planlagt, så ved alle at sex KAN føre til baby 

Anyway, jeg er også i uge 8, så hvis du har brug for at snakke/følges med nogen - såfremt du vælger det selvfølgelig, så siger du bare til 

Anmeld

22. april 2014

SandraXOXO

Det er da også tarveligt af ham bare at skride. Beskyttede i jer ikke når han nu er imod graviditet? Det er jo ikke bare sådan lige vupti at få en abort. Stort kram til dig

Anmeld

22. april 2014

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Jeg har ikke været igennem noget lignende, men vil da lige give et 

Jeg kan sørme godt forstå at du er i vildrede.

De "kloge" siger jo at man fortryder ikke de børn man får, men dem man ikke får. Jeg tror også to aborter ville tage meget hårdt på mig. Og selvom det ikke var planlagt, så ved alle at sex KAN føre til baby 

Anyway, jeg er også i uge 8, så hvis du har brug for at snakke/følges med nogen - såfremt du vælger det selvfølgelig, så siger du bare til 

Tak for dit svar

Jeg vil meget gerne snakke og følges. Det kunne være rart at ha en der kender til det. Og en som er lige så langt henne som en selv.

Anmeld

22. april 2014

Enskønhed14

Jeg var igennem præcis det samme... 

Men jeg bliver alene mor, har stået selv (med familie støtte) hele graviditeten, jeg har termin om en uge, hvor jeg skal have en lille prinsesse.

Faderen til hende er stille og roligt begyndt at træde i karakter, så giv din eks lidt tid til at bløde op, (bare ikke vente 7 måneder lige som jeg, jeg bære meget nag og er konstant vred ) 

men du skal i hvertfald have en kæmpe 

Anmeld

22. april 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Det er da også tarveligt af ham bare at skride. Beskyttede i jer ikke når han nu er imod graviditet? Det er jo ikke bare sådan lige vupti at få en abort. Stort kram til dig

Jo det gjorde vi. Jeg må åbenbart være en der hurtig bliver det da en pille smuttede. Han havde ikke selv tænkt på Kondom.

Han føler ikke mere. Og det må jeg leve med. Men hårdt at han bare kan sige "fjern det, det ødelægger min fremtid" 

Anmeld

22. april 2014

Jupiter

Anonym skriver:

Tak for dit svar

Jeg vil meget gerne snakke og følges. Det kunne være rart at ha en der kender til det. Og en som er lige så langt henne som en selv.

Du kan altid bare skrive en pb 

Anmeld

22. april 2014

Anonym trådstarter

Michelle93 skriver:

Jeg var igennem præcis det samme... 

Men jeg bliver alene mor, har stået selv (med familie støtte) hele graviditeten, jeg har termin om en uge, hvor jeg skal have en lille prinsesse.

Faderen til hende er stille og roligt begyndt at træde i karakter, så giv din eks lidt tid til at bløde op, (bare ikke vente 7 måneder lige som jeg, jeg bære meget nag og er konstant vred ) 

men du skal i hvertfald have en kæmpe 

Det letter at høre jeg ikke er den eneste. Selvom jeg godt ved jeg ikke er. Det er bare et chock at få at vide og så siger han farvel samtidig..

Men mange tak det varmer og gir håb 

Anmeld

22. april 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Jo det gjorde vi. Jeg må åbenbart være en der hurtig bliver det da en pille smuttede. Han havde ikke selv tænkt på Kondom.

Han føler ikke mere. Og det må jeg leve med. Men hårdt at han bare kan sige "fjern det, det ødelægger min fremtid" 

Sikke en kold skid! Jamen jeg forstår fuldt ud når børn ikke passer ind i billedet, men når nu det er i billedet, så må man sgu få det til at passe ind. Sikke en dum situation. Har du familie og venner der kan støtte dig?

Anmeld

22. april 2014

Enskønhed14

Anonym skriver:

Det letter at høre jeg ikke er den eneste. Selvom jeg godt ved jeg ikke er. Det er bare et chock at få at vide og så siger han farvel samtidig..

Men mange tak det varmer og gir håb 

Min eks sagde nøjagtig det samme som din. Jeg nåede knapt nok at fortælle at jeg var gravid før han havde sagt abort, og det gjorde så ondt, han smed mig på gaden og i starten var han fast besluttet på at han aldrig ville have noget med mig eller barnet at gøre, men han tog noget tid om at vende sig til tanken. Og jeg var underligt nok også på p-piller du kan altid skriv en PB hvis du ønsker at høre mere om hvordan jeg kom igennem det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.