Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Røverdatter skriver: Ej Tanja - stort tillykke hvor er det skønt for jer!!
Ej Tanja - stort tillykke hvor er det skønt for jer!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lilje82 skriver: Jeg husker dig godt Dejligt du er retur. Og sikke da et fantastisk billede af dig, stort tillykke med graviditeten.
Jeg husker dig godt Dejligt du er retur. Og sikke da et fantastisk billede af dig, stort tillykke med graviditeten.
B&J skriver: jamen du er SMUK og det er såååå spænde i skal have en lille ny
jamen du er SMUK og det er såååå spænde i skal have en lille ny
Koen. skriver: tak søde, glæder mig godt nok
tak søde, glæder mig godt nok
det kan jeg godt forstå det er jo også vidunderligt
Koen. skriver: Godaften de damer Hold da nu op det er længe siden jeg har skrevet herinnde på baby.dk.. Men efter min mors død i november er der sket SÅ mange ting i mit liv og overskuddet har bare været NULMen nu begynder det at vende og derfor må jeg da os lige opdatere lidt herinde Ved ikke om nogen overhovedet husker mig, hed før Tanja. og har Lærke på 4 år og Liam på knap 2 år... Og ja så venter jeg da sørme en lillebror/søster til Oktober Maven sys jeg allerede er stor, men vi ved der kun er EN Har taget 2 kg på indtil videre..Vi glæder os utrolig meget og er SÅ spændte på livet med 3 børnLidt herfra, glæder mig til igen og være en del af det rare baby.dk
Godaften de damer Hold da nu op det er længe siden jeg har skrevet herinnde på baby.dk.. Men efter min mors død i november er der sket SÅ mange ting i mit liv og overskuddet har bare været NULMen nu begynder det at vende og derfor må jeg da os lige opdatere lidt herinde Ved ikke om nogen overhovedet husker mig, hed før Tanja. og har Lærke på 4 år og Liam på knap 2 år... Og ja så venter jeg da sørme en lillebror/søster til Oktober Maven sys jeg allerede er stor, men vi ved der kun er EN Har taget 2 kg på indtil videre..Vi glæder os utrolig meget og er SÅ spændte på livet med 3 børnLidt herfra, glæder mig til igen og være en del af det rare baby.dk
Så flot billed!
Velkommen tilbage
Jeg kan også huske dig.
Velkommen tilbage og stort tillykke med graviditeten.
AnnL skriver: Så flot billed! Velkommen tilbage
Frk.S skriver: Jeg kan også huske dig. Velkommen tilbage og stort tillykke med graviditeten.
Hvor er du fin!
Tillykke med den lille nye
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128