Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Louise <3 Isabella skriver: Jeg kan godt huske dig velkommen tilbage og tillykke med graviditeten
Jeg kan godt huske dig velkommen tilbage og tillykke med graviditeten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aisha skriver: Hvor er det et smukt billed.
Hvor er det et smukt billed.
Lotus86 skriver: Jeg kan sagtens huske dig Velkommen tilbage og tillykke med den lille nye på vej
Jeg kan sagtens huske dig Velkommen tilbage og tillykke med den lille nye på vej
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Jeg kan os sagtens huske dig.. Velkommen tilbage og tillykke med graviditeten og hvor er du bare smækker på det billede
Jeg kan os sagtens huske dig.. Velkommen tilbage og tillykke med graviditeten og hvor er du bare smækker på det billede
Ej Tanja - stort tillykke hvor er det skønt for jer!!
Koen. skriver: Godaften de damer Hold da nu op det er længe siden jeg har skrevet herinnde på baby.dk.. Men efter min mors død i november er der sket SÅ mange ting i mit liv og overskuddet har bare været NULMen nu begynder det at vende og derfor må jeg da os lige opdatere lidt herinde Ved ikke om nogen overhovedet husker mig, hed før Tanja. og har Lærke på 4 år og Liam på knap 2 år... Og ja så venter jeg da sørme en lillebror/søster til Oktober Maven sys jeg allerede er stor, men vi ved der kun er EN Har taget 2 kg på indtil videre..Vi glæder os utrolig meget og er SÅ spændte på livet med 3 børnLidt herfra, glæder mig til igen og være en del af det rare baby.dk
Godaften de damer Hold da nu op det er længe siden jeg har skrevet herinnde på baby.dk.. Men efter min mors død i november er der sket SÅ mange ting i mit liv og overskuddet har bare været NULMen nu begynder det at vende og derfor må jeg da os lige opdatere lidt herinde Ved ikke om nogen overhovedet husker mig, hed før Tanja. og har Lærke på 4 år og Liam på knap 2 år... Og ja så venter jeg da sørme en lillebror/søster til Oktober Maven sys jeg allerede er stor, men vi ved der kun er EN Har taget 2 kg på indtil videre..Vi glæder os utrolig meget og er SÅ spændte på livet med 3 børnLidt herfra, glæder mig til igen og være en del af det rare baby.dk
jamen du er SMUK og det er såååå spænde i skal have en lille ny
JH12 skriver: Jeg kan huske dig, smukke dig..sikke et helt fantastisk lækkert billede Endnu en gang stort tillykke med lille bror/søster...
Jeg kan huske dig, smukke dig..sikke et helt fantastisk lækkert billede Endnu en gang stort tillykke med lille bror/søster...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128