rydde op på værelst uden hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: rydde op på værelset uden hjælp

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.832 visninger
21 svar
21 synes godt om
21. april 2014

helle85

hvornår syntes i at børnene er gamle nok til selv at rydde op på værelset uden hjælp??

freja er 6 år men forventer stadig at vi hjælper ellers gider hun ikke

men vi har også lucas på 7 år som vi stædig hjælpe (han er letter mental rataderet)

er det så ok at kræve at hun gør det selv?

begrund gerne jeres nå i har stemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

lineog4

Dina er 11 og skal stadig have hjælp hvis hun skal blive færdig inden for det her kalender år

Anmeld

21. april 2014

helle85

lineog4 skriver:

Dina er 11 og skal stadig have hjælp hvis hun skal blive færdig inden for det her kalender år

okay

hjælper du hende hver dag eller først nå det er meget slemt eller hvordan??

Anmeld

21. april 2014

Dr. House

helle85 skriver:

hvornår syntes i at børnene er gamle nok til selv at rydde op på værelset uden hjælp??

men vi har også lucas på 7 år som vi stædig hjælpe (han er letter mental rataderet)

Herhjemme rydder man op når man har leget med noget, og det lærer de fra helt små. Og det gælder også deres værelser, når de er færdig med noget derinde, skal de ligge det på plads før de går igang med noget nyt. 

Anmeld

21. april 2014

lineog4

helle85 skriver:

okay

hjælper du hende hver dag eller først nå det er meget slemt eller hvordan??

Når det er rigtigt slemt, men vi er heller ikke de bedste rydde oppere i alt almindelighed - vi prøver men elsker også hele hjemmet oser af børn der leger

Anmeld

21. april 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Min datter er 10. Hun rydder op uden at vi behøver og minde hende om det. Vi hjælper hende heller ikke. Kun når hun skal have skiftet sengetøj, for det kan hun ikke.

Anmeld

21. april 2014

PernilleogLouis

Louis er 6 og rydder selv legetøj osv op men det er mig der gør rent derinde 

Anmeld

21. april 2014

Pinkrose

Nu er min datter kun 3 år, men hun ved godt at før hun tager noget nyt frem skal hun rydde det op hun havde gang i før, og gør hun også uden jeg skal sige det. Selvfølgelig glipper det engang i mellem og vi er så igang med at øve at inden senge tid rydder vi helt op .

Anmeld

21. april 2014

Mom

Profilbillede for Mom
helle85 skriver:

Jeg hjælper alle mine unger med at rydde op og gøre rent på deres værelser, men vi gør det i fælles skab og hygger om det imens

De er hhv. 12, 8 og snart 6 år.

De kan godt selv og er flinke til at gøre det (altså ligge tingene på deres værelser efter brug i stuen). Men oprydning hvor tingene skal i de rigtige kasser og lign. det er vi fælles om.

Anmeld

21. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg vil sige 4 år for "normale" børn...

vores søn på 2 ½ kan godt selv men selskabet ved at vi sidder og holder kasserne eller hjælper med lågene osv er bare bedre men jeg regner med at når han bliver 4 så kan han selv og så vil han sikkert også selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.