Efterveer - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2014

Mie89

Tak for svar allesammen Det lyder til at være meget normalt det som jeg oplever! De kan dælme gøre nuller naller ind imellem!

Det er virkelig heldigt for babyer at de er så fantastisk dejlige og søde - ellers ville folk da hurtigt lade være, med alle de smerter der følger med ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

Annemette07

BigHope13 skriver:

Pyha, det lyder til at være hårdt. Her kommer det mest som en stikkene/ jagende fornemmelse. Men håber det "blot" er efterveer , men går jo og bilder sig alt muligt ind

Det har det også været, og værst af alt var det i en periode hvor min søn ikke ville sove om dagen, så kunne ikke bare lige ligge min 5 min, men er da heldigvis snart to måneder siden jeg havde dem sidst frygter bare hvis man får et barn mere, for så skulle man jo få dem oftere, og jeg synes jeg havde rigeligt her med den første ;-)

Anmeld

22. april 2014

Eliza

Mie89 skriver:

Tak for svar allesammen Det lyder til at være meget normalt det som jeg oplever! De kan dælme gøre nuller naller ind imellem!

Det er virkelig heldigt for babyer at de er så fantastisk dejlige og søde - ellers ville folk da hurtigt lade være, med alle de smerter der følger med ! 

Det mest sindssyge, er at man glemmer smerterne.
Faktisk kan man sidde om 4 mdr og tænke 'ah det gjorde jo næsten ik ondt' og Gud hjælpe mig om ikke æggestokkene klapper og man liiiiige nupper en ungse mere

Anmeld

22. april 2014

christina92

Mie89 skriver:

Hej allesammen ! 

Hvor længe efter fødslen oplevede i efterveer? 

Jeg fødte min dreng for 10 dage siden, og oplevede (Selvfølgelig) efterveer efterfølgende i nogle dage, men så stoppede de . Men nu har jeg så siden i går fået jag op i gennem den nederste del af maven? De er meget smertefulde, men går væk igen ligeså hurtigt som de kom? 

Tror i det er efterveer?  Eller kan det evt være noget andet? 

Jeg er forresten førstegangsfødende

På forhånd tak

De første 14 dage efter Carolina blev født havde jeg efterveer HVER GANG jeg ammede  det blev mindre og mindre og pludselig var det væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.