Efterveer - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.899 visninger
13 svar
3 synes godt om
21. april 2014

Mie89

Hej allesammen ! 

Hvor længe efter fødslen oplevede i efterveer? 

Jeg fødte min dreng for 10 dage siden, og oplevede (Selvfølgelig) efterveer efterfølgende i nogle dage, men så stoppede de . Men nu har jeg så siden i går fået jag op i gennem den nederste del af maven? De er meget smertefulde, men går væk igen ligeså hurtigt som de kom? 

Tror i det er efterveer?  Eller kan det evt være noget andet? 

Jeg er forresten førstegangsfødende

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

Clisolka

Mie89 skriver:

Hej allesammen ! 

Jeg fødte min dreng for 10 dage siden, og oplevede (Selvfølgelig) efterveer efterfølgende i nogle dage, men så stoppede de . Men nu har jeg så siden i går fået jag op i gennem den nederste del af maven? De er meget smertefulde, men går væk igen ligeså hurtigt som de kom? 

På forhånd tak

Første gang oplevede jeg ikke efterveerne, men det gjorde jeg i den grad her 2. gang 

Det var kun de første 2-3 uger jeg mærkede dem 

Hvis det fortsætter, så hellere blive undersøgt hos egen læge 

Anmeld

21. april 2014

Anonymo

Mie89 skriver:

Hej allesammen ! 

På forhånd tak

Jeg fik slet ikke efterveer før en uge efter fødslen og de stoppede efter nogle dage 

Anmeld

21. april 2014

M&N

Mie89 skriver:

Hej allesammen ! 

På forhånd tak

Mine varede max 4 dage :-)

Anmeld

21. april 2014

Rockertand

Mie89 skriver:

Hej allesammen ! 

På forhånd tak

1. gang ingen.
2. gang 1 uge on-off.
3. gang 2 uger on-off.

Anmeld

21. april 2014

Annemette07

Mie89 skriver:

Hej allesammen ! 

På forhånd tak

Jeg havde det ugen efter. Dog kom de tilbage da der var gået fem måneder, selvom jeg er førstegangsfødende :-)

Anmeld

21. april 2014

BigHope13

Annemette07 skriver:

Jeg havde det ugen efter. Dog kom de tilbage da der var gået fem måneder, selvom jeg er førstegangsfødende :-)

Undskylder at jeg lige brager ind i tråden men hvordan føltes det da du fik dem efter de 5 mdr??
Jeg havde kraftige efterveer ca 1 uge efter fødslen. Men nu hvor Thor er 5 1/2 månede ca er jeg begyndt at få ret heftige smerter i underlivet / hele den nederste del af maven i små ryk, faktisk som kraftige ligamentsmerter.
Skal til lægen på fredag med Thor så vil lige tage den op med ham der også, men har nemlig aldrig hørt andre have efterveer så længe efter så det slog mig lige at det måske kan være det,!!

Anmeld

21. april 2014

Annemette07

BigHope13 skriver:

Undskylder at jeg lige brager ind i tråden men hvordan føltes det da du fik dem efter de 5 mdr??
Jeg havde kraftige efterveer ca 1 uge efter fødslen. Men nu hvor Thor er 5 1/2 månede ca er jeg begyndt at få ret heftige smerter i underlivet / hele den nederste del af maven i små ryk, faktisk som kraftige ligamentsmerter.
Skal til lægen på fredag med Thor så vil lige tage den op med ham der også, men har nemlig aldrig hørt andre have efterveer så længe efter så det slog mig lige at det måske kan være det,!!

Hm lidt som når plukveer har gjort ondt men samtidig også lidt som ligamentsmerter. Har nogen gange haft så ondt at jeg måtte fokusere på vejrteækningen

Anmeld

21. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg havde efterveer i flere mdr'er efter jeg fik alberte. Og nu hvor hun er 21 mdr'er føler jeg stadig engang i mellem at der ka komme et par stykker. Ved ik om det virklig ka passe, men sådan føles det altså.. Vh stine

Anmeld

21. april 2014

BigHope13

Annemette07 skriver:

Hm lidt som når plukveer har gjort ondt men samtidig også lidt som ligamentsmerter. Har nogen gange haft så ondt at jeg måtte fokusere på vejrteækningen

Pyha, det lyder til at være hårdt. Her kommer det mest som en stikkene/ jagende fornemmelse. Men håber det "blot" er efterveer , men går jo og bilder sig alt muligt ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.