Vandafgang 23+3, vil gerne høre andres erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2014

Lene Unik

Jeg har ikke erfaring med at føde ekstremt for tidligt, eller vandafgang, men jeg har to for tidligt fødte børn, der i dag er store og har det rigtig godt. Den ældste født i uge 31+3 og den yngste i uge 35+3.

Jeg håber rigtig meget at det er muligt for dig at være gravid rigtig længe endnu, for ingen tvivl om at barnet har bedst af det, men skulle du ende med at føde meget for tidligt, så er det utroligt hvad lægerne er i stand til nu, og hvor hvor meget de små babyer alligevel kan klare.

Rigtig mange tanker til dig - det er ikke rart at ligge og vente i uvished.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

M3

Så ligger jeg på fødegangen for 2. Gang i dette døgn. Jeg er begyndt at bløde voldsomt og ofte��. Lillen har det fint derinde og de tror blødningen stammer fra mig udenfor livmoderen, men ved det self. ikke med sikkerhed. ��

Anmeld

23. april 2014

et-ønske

M3 skriver:

Så ligger jeg på fødegangen for 2. Gang i dette døgn. Jeg er begyndt at bløde voldsomt og ofte��. Lillen har det fint derinde og de tror blødningen stammer fra mig udenfor livmoderen, men ved det self. ikke med sikkerhed. ��

Håber det bedste for dig

Anmeld

23. april 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
M3 skriver:

Håber alt går vel for jer.

Anmeld

23. april 2014

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
M3 skriver:

Hej med jer

Jeg skriver fordi jeg rigtig gerne vil høre fra andre, der har været i en lignende situation. Vil gerne høre om forløb før og efter evt. fødsel, da jeg tænker det kan hjælpe mig med st få et mere realistisk billede af hvad der venter os. 

Jeg er 4. gangs gravid og venter en lille pige. Jeg blev (ikke planlagt) gravid kort efter 3. barn (Sofia 9 mdr.) og da jeg var 23+3 gik vandet i en ordentlig skylle. Jeg troede først det var en styrt blødning, blev hentet i ambulance og indlagt. Den første dag havde jeg feber og de ville derfor sætte mig i gang, men jeg holdt fast i at jeg var snottet og gerne ville se om ikke temp. faldt indenfor det første døgn. Det gjorde den og der var ingen i fektioner��. Jeg ligger nu indlagt på 2. Uge. Jeg er 24+6 i dag og glædes over hver dag der går. Situationen er den, at der er meget meget lidt fostervand tilbage og der gendannes ikke nok til at øge mængden. Dybeste sø (lomme) er målt til 1,5, hvilket er kritisk, men alligevel har hun fået lov til at blive derinde��. Hun har stadig lidt vand i mavesækken så det er godt. Er der andre der har prøvet at have så lidt vand og føde så meget for tidligt som jeg risikerer (mellem uge 25+0 og til 34, hvor de tager hende ud)? I det hele taget beretninger om at føde ekstremt for tidligt, hvad der skete for jer osv. vil være interessante at høre om. 

På forhånd tak��

Hejsa..

Jeg har født 2 drenge fortidig grundet vandafgang..

Første gang fik jeg vandafgang i uge 26+4 og fødte 3 uger senere og anden gang i uge 22+2 og fødte i uge 25+0.... Jeg har Idag to lækre drenge, som trives trods den tidlige fødsel, men den lille er ekstrem sensitiv og kan kun magte 3 timer om dagen i bh... Men man lærer og indrette sin tilværelse efter det... 

Du er meget velkommen til at skrive til mig... Jeg er også i gruppen på facebook...

Knus Mette

Anmeld

27. april 2014

TbCp

Jeg har to præmature, ingen dog født pga for lidt fostervand.

ville blot gøre opmærksom på at Dansk Præmatur Forening har en super god facebookside, som også er lukket.

Anmeld

8. maj 2014

M3

Hej igen.

Vi holder ud endnu. Jeg er nu 27+2, har været på fødegangen 6 gange i den tid der er gået siden 11. April. Heldigvis er hun blevet derinde, trods mange styrtblødninger, regelmæssige kontraktioner osv.  I fredags blev hun skønnet til 992g og i morgen skal vi kigge ind igen.  Hun sparker stadig fint derinde trods den sparsomme mængde vand at bokse i. Hun drikker og tisser også endnu og overlegen roste hendes lunger . Håber at alle disse gode ting gør at vi kan gå længe endnu og at mine blødninger aftager så der kommer mere drama. 

Anmeld

8. maj 2014

FruK

Dejligt at høre, at hun stadig er derinde.

Håber det bedste for jer! 

Anmeld

8. maj 2014

Anonymo

M3 skriver:

Hej igen.

Vi holder ud endnu. Jeg er nu 27+2, har været på fødegangen 6 gange i den tid der er gået siden 11. April. Heldigvis er hun blevet derinde, trods mange styrtblødninger, regelmæssige kontraktioner osv.  I fredags blev hun skønnet til 992g og i morgen skal vi kigge ind igen.  Hun sparker stadig fint derinde trods den sparsomme mængde vand at bokse i. Hun drikker og tisser også endnu og overlegen roste hendes lunger . Håber at alle disse gode ting gør at vi kan gå længe endnu og at mine blødninger aftager så der kommer mere drama. 

Nej, hvor dejligt.  Har tænkt på hvordan det mon gik

Anmeld

8. maj 2014

Carina:-)

Håber det bedste for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.