Hej med jer
Jeg skriver fordi jeg rigtig gerne vil høre fra andre, der har været i en lignende situation. Vil gerne høre om forløb før og efter evt. fødsel, da jeg tænker det kan hjælpe mig med st få et mere realistisk billede af hvad der venter os.
Jeg er 4. gangs gravid og venter en lille pige. Jeg blev (ikke planlagt) gravid kort efter 3. barn (Sofia 9 mdr.) og da jeg var 23+3 gik vandet i en ordentlig skylle. Jeg troede først det var en styrt blødning, blev hentet i ambulance og indlagt. Den første dag havde jeg feber og de ville derfor sætte mig i gang, men jeg holdt fast i at jeg var snottet og gerne ville se om ikke temp. faldt indenfor det første døgn. Det gjorde den og der var ingen i fektioner. Jeg ligger nu indlagt på 2. Uge. Jeg er 24+6 i dag og glædes over hver dag der går. Situationen er den, at der er meget meget lidt fostervand tilbage og der gendannes ikke nok til at øge mængden. Dybeste sø (lomme) er målt til 1,5, hvilket er kritisk, men alligevel har hun fået lov til at blive derinde. Hun har stadig lidt vand i mavesækken så det er godt. Er der andre der har prøvet at have så lidt vand og føde så meget for tidligt som jeg risikerer (mellem uge 25+0 og til 34, hvor de tager hende ud)? I det hele taget beretninger om at føde ekstremt for tidligt, hvad der skete for jer osv. vil være interessante at høre om.
På forhånd tak
Anmeld