Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lineog4 skriver: Det er også skønt magda (bare ikke magdalene)
Det er også skønt magda (bare ikke magdalene)
Nej bare Magda... gad godt at der var en liste over gamle danske navne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: Nej bare Magda... gad godt at der var en liste over gamle danske navne
Fandt en kort liste og faldt også for:
abelone, Edith, Ursula, Nete, Olga, Rita, Sonja, Yrsa, Viola og favoritten: Irma
lineog4 skriver: Fandt en kort liste og faldt også for: abelone, Edith, Ursula, Nete, Olga, Rita, Sonja, Yrsa, Viola og favoritten: Irma
irma hedder min mands mormor... og kender ikke en mere sur, negativ dame der kan være så modbydelig og nedladende over for alle... inc. sine egne børn, børnebørn og ollebørn... så det navn bliver det i alt fald ikke
Kay skriver: irma hedder min mands mormor... og kender ikke en mere sur, negativ dame der kan være så modbydelig og nedladende over for alle... inc. sine egne børn, børnebørn og ollebørn... så det navn bliver det i alt fald ikke
Griner...
Lucianos mor hed Ilva - er jeg også vild med, men ikke sikker på det kan godkendes i DK.
lineog4 skriver: Griner... Lucianos mor hed Ilva - er jeg også vild med, men ikke sikker på det kan godkendes i DK.
man kan da altid prøve
Kay skriver: man kan da altid prøve
Ikke flere børn til mig
lineog4 skriver: Ikke flere børn til mig
hvorfor dog ikke
Kay skriver: hvorfor dog ikke
Har en mand der har fået nok efter 5 børn i alderen 24-3. Jeg kunne snildt snuppe 4 mere
lineog4 skriver: Har en mand der har fået nok efter 5 børn i alderen 24-3. Jeg kunne snildt snuppe 4 mere
ha ha... kan nu godt forstå ham
fandt lige ud af at før den nye navne lov pr. 2006 var der jo meget færre navne og kigge igennem... og alle de gamle navne er jo på den liste
http://www.danskernesnavne.navneforskning.ku.dk/Topnavne/Topnavn_reg10_s0_f.asp
smarte smarte mig... men nu har jeg hovedpine af pc læsning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128