Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mutti2B skriver: Ofelia ElviraAlvaAlvilda
Ofelia ElviraAlvaAlvilda
sidder og bladra i mit barns navn... og alva er et af dem jeg har skrevet ned... er kun nået til midt i e
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Kaya, Asta, Astrid, Petra, Liva, Agnes, Oline, Hannah, Mira, Nora, Vilma, Kamma, Helga, Rita, Anna, Iben, Ditte, Dicte, Ava, Aja, Winnie, Vivi...
Elna og. .
Emma
Elena
Agnes
Ellen
Ella
Martha
Rosia
Kay skriver: ja... jeg var jo så sikker på min fornemmelse at vi skulle havde en dreng... og havde et navn jeg bare elskede... nemlig Espen, som min oldefar... og det passer jo så godt til Elna... men pige navne... vi har da ikke skænket det en tanke... nå men har i nogle ideer der passer godt til Elna??
ja... jeg var jo så sikker på min fornemmelse at vi skulle havde en dreng... og havde et navn jeg bare elskede... nemlig Espen, som min oldefar... og det passer jo så godt til Elna...
men pige navne... vi har da ikke skænket det en tanke...
nå men har i nogle ideer der passer godt til Elna??
Bak skriver: Jeg er vild med Agnes eller Agnethe Synes Elna lægger op til, det skal være nogle lidt "gammeldags" navne
Jeg er vild med Agnes eller Agnethe Synes Elna lægger op til, det skal være nogle lidt "gammeldags" navne
Ja det ligger helt klart op til et gammeldags navn
Kay skriver: Ja det ligger helt klart op til et gammeldags navn
Mor til Ella skriver: Hvis jeg selv skulle vælge Navn til ellas lillesøster blev det:AlmaEllenEstherAstaMen manden er kun for Asta og Ellen, og er vist kommet til at sige han må bestemme denne gang
Hvis jeg selv skulle vælge Navn til ellas lillesøster blev det:AlmaEllenEstherAstaMen manden er kun for Asta og Ellen, og er vist kommet til at sige han må bestemme denne gang
alma hedder min kusines datter og ester er der en hund i familien der hedder
ved ikke om ellen ikke ligger for tæt på elna men asta står på min liste
har en mand der er meget svær at diskutere navne med...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128