Til preggy pigerne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. august 2009

Kristina V

Min mor og jeg sad og så på billeder af hende da hun ventede min bror, og da da hun ventede mig. Og vil en forskel der er!

Er der også stor forskel på jer!
Billeder tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Tynen

Nogen dage synes jeg der er stor forskel, andre dage slet ikke..

Smider lige et billed til sammenligning når jeg får fundet ledningen til kameraet (Nu har jeg liiiige fået mig sat   )

Anmeld

10. august 2009

Joan ( Smallie )

Da jeg ventet Niels var min mave rund og sad lidt langt nede. Og da jeg ventet Anne havde jeg mave helt op til under patterne. Så ved mig kunne man godt se forskel men jeg havde også rigtig meget mave med dem begge. Ved Niels tog jeg 25 kg på og med Anne kun 5 kg.

Anmeld

10. august 2009

linemus

Må jeg svare, selvom jeg altså ikke er preggy?

Ved min første grav., da jeg ventede Sebastian, var jeg rund helt ud til siderne. En stor bolle, var jeg. Da jeg ventede pigerne, sad maven perfekt, og bortset fra den vraltende gang kunne man ikke se, at jeg var gravid, når man så mig bagfra. Maven var selvfølgelig endnu større end første gang

- Line

Anmeld

10. august 2009

Tut

Her er lige lidt billeder af min mavse.

Den øverste ( i sort undertøj) der denne gang med Nana i 24. uge.

Den nederste er med Noah i 24. uge.

Jeg synes faktisk at jeg er nogenlunde samme størrelse nu som da jeg ventede Noah.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2009

Rasmine

Tut skriver:

Her er lige lidt billeder af min mavse.

Den øverste ( i sort undertøj) der denne gang med Nana i 24. uge.

Den nederste er med Noah i 24. uge.

Jeg synes faktisk at jeg er nogenlunde samme størrelse nu som da jeg ventede Noah.

Du er smuk, Tut, også underhakkerne!

Anmeld

10. august 2009

Ny mor

Der har ingen forskel været på min mave ved mine 3 gravididiteter, mærkeligt nok. Ved selvfølgelig ikke hvordan denne ender denne gang, men indtil nu er det som de andre gange....
Jeg har kun fået taget 2-3 mavebilleder denne gang  må hellere få dem lagt ind snart....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.