Er i bekymret ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

Mca<3

MariaE skriver:

nu må i ikke misforstå det med at amme...men det er antistoffer fra jer de får gemmen det og ja, det hindrer sygdom...fra jer, men de kan stadig tage i mod alt udefra.....
Det enste er at deres imunforsvar er ok ,men altså ikke en hindring for at de kan få sygdomme fra lle andre
Er ikke bekymret som sådan for ige netop det...lever mere i en stor bekymrign for begge mine børn hvis der nogen sinde skulle ske dem noget slemt.

Årh ja den kan jeg også følge dig i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi har netop lige talt om det herhjemme, at vi skal være mere opmærksom på influenza-lignende-symtomer. Det har ikke været noget som jeg har spekuleret så meget over.

Vi har lige fået en informationsskrivelse fra Luka's vuggestue, hvor meget der bliver gjort for, at undgå smitten. Der er sat sat beholdere op ved alle deres udgange og indgangen, hvor der er noget man skal vaske hænderne i når man kommer og forlader instituionen. Så bliver der spritet af flere gange om dagen på dørhåndtag, toiletter, og puslebordene bliver det hver gang. De gør en stor indsats i insitutionen som gør, at jeg vil føle mig mere tryg ved, at sende Luka i vuggestuen efter vores sommerferie i næste uge.

Anmeld

14. august 2009

Diana...

Nope tænker ikke rigtig på den, vi kan ikke gøre så meget for at ungå at få den. Jeg gider ikke bruge min tid på at tænke på alle de sygedomme der findes om vi bliver syge eller ikke for så kan jeg sa ikke lave andet og så bliver jeg da skør til sidst, og vi kan jo ikke gøre så meget ved ikke at få den. 

Knus Diana.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.