Er i bekymret ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. august 2009

Mca<3

Svine influenzaen tænker jeg på ..

Den er jo ikke god at få for de små under 2 år   Jeg er også den lidt nervøse type der let bliver grebet af stemningen ..

Af den grund vil jeg ikke begynde at tilbyde Alex fast føde mere end den ene gang om dagen da jeg syntes det er bedre han bliver ammet fuldt ud hvis den skulle komme ,,
Jeg tænker han så er bedre rustet ..
Var han fyldt 6 mdr ville han self. ryge på fast kost   Vil ikke sulte ham  Tænker i andre over det ??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

MoarViborg

Tja.. jeg har en veninde der lige nu er isoleret fordi hun er testet positiv for den dumme øffe-influenza! Så det er sådan lige i løbet at par dage kommet rigtig tæt på!
Heldigvis er det ret længe siden jeg sidst så den pågældende veninde, så det hjælper da en smule på bekymringerne!

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

Trineviborg skriver:

Tja.. jeg har en veninde der lige nu er isoleret fordi hun er testet positiv for den dumme øffe-influenza! Så det er sådan lige i løbet at par dage kommet rigtig tæt på!
Heldigvis er det ret længe siden jeg sidst så den pågældende veninde, så det hjælper da en smule på bekymringerne!

Ja puha ,, det er kommet tæt på ..

Men er de små ikke bedre rustet når vi ammer dem ??

De har jo intet immun forsvar selv endnu ..

Anmeld

10. august 2009

MoarViborg

Jo.. der er lavet en masse undersøgelser som viser at børn der bliver ammet i mindst 4 måneder og gerne op til 6 måneder er noget bedre rustet i forhold til sygdomme.. så ja, selvom jeg godt nok er ved at være en smule træt af at amme (Har en datter der spiser temmelig tit), så bliver jeg da også ved! Hun får supplerende grød 2 gange om dagen, og det øger jeg heller ikke før det er højst nødvendigt!

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

Trineviborg skriver:

Jo.. der er lavet en masse undersøgelser som viser at børn der bliver ammet i mindst 4 måneder og gerne op til 6 måneder er noget bedre rustet i forhold til sygdomme.. så ja, selvom jeg godt nok er ved at være en smule træt af at amme (Har en datter der spiser temmelig tit), så bliver jeg da også ved! Hun får supplerende grød 2 gange om dagen, og det øger jeg heller ikke før det er højst nødvendigt!

Så har du det lidt på samme måde< som mig   Sover hun bedre nu med 2 måltider med fast føde ??  Alex søvn har vist intet med maden af gøre ,, Han har sovet super i nat og han har ikke rigtigt villet spise sin grød i går ,, Ih han siger bil lyden når han får en mundfuld så ikke meget han får

Anmeld

10. august 2009

Mira0911

Jo den er begyndt at bekymre mig efterhånden... Ender jo med man næsten ikke kan gå udenfor uden at blive smittet..

Anmeld

10. august 2009

MoarViborg

Tanja.. skriver:

Så har du det lidt på samme måde< som mig   Sover hun bedre nu med 2 måltider med fast føde ??  Alex søvn har vist intet med maden af gøre ,, Han har sovet super i nat og han har ikke rigtigt villet spise sin grød i går ,, Ih han siger bil lyden når han får en mundfuld så ikke meget han får

Jeg synes ikke det er blevet meget bedre med nattesøvnen nej.. eller det vil sige jeg synes det er blevet meget blandet! Nogle nætter vågner hun ofte og andre kun 2 gange, så tror heller ikke grøden betyder det store for søvnen her.. det har dog hjulpet rigtig meget på de hyppige måltider om dagen, så det er i hvert fald dejligt

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

Trineviborg skriver:

Jeg synes ikke det er blevet meget bedre med nattesøvnen nej.. eller det vil sige jeg synes det er blevet meget blandet! Nogle nætter vågner hun ofte og andre kun 2 gange, så tror heller ikke grøden betyder det store for søvnen her.. det har dog hjulpet rigtig meget på de hyppige måltider om dagen, så det er i hvert fald dejligt

Ja det er da altid noget ,, Puhh Alex har kun spist 2 gange i nat ,, Tænk man skal syntes det er en god nat

Anmeld

10. august 2009

Muffinmus

nu må i ikke misforstå det med at amme...men det er antistoffer fra jer de får gemmen det og ja, det hindrer sygdom...fra jer, men de kan stadig tage i mod alt udefra.....
Det enste er at deres imunforsvar er ok ,men altså ikke en hindring for at de kan få sygdomme fra lle andre
Er ikke bekymret som sådan for ige netop det...lever mere i en stor bekymrign for begge mine børn hvis der nogen sinde skulle ske dem noget slemt.

Anmeld

10. august 2009

Misjelle

Tanja.. skriver:

Svine influenzaen tænker jeg på ..

Den er jo ikke god at få for de små under 2 år   Jeg er også den lidt nervøse type der let bliver grebet af stemningen ..

Af den grund vil jeg ikke begynde at tilbyde Alex fast føde mere end den ene gang om dagen da jeg syntes det er bedre han bliver ammet fuldt ud hvis den skulle komme ,,
Jeg tænker han så er bedre rustet ..
Var han fyldt 6 mdr ville han self. ryge på fast kost   Vil ikke sulte ham  Tænker i andre over det ??  

Jeg er en rigtig hønemor og er ofte en smule for bekymret, med netop sådan nogle ting som Influenza A. Min mand har lige været på Skanderborg festivalen, så der kom rigtig gang i bekymringerne, da jeg hørte at der var en der var smittet på festivalen. Det skal dog siges at det ikke er noget jeg går og tænker på konstant, men er da lidt ekstra opmærksom på lillemanden efter farmand er kommet hjem.

Knus Michelle alias hønemor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.