skal jeg bare vente ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
5 svar
2 synes godt om
18. april 2014

vsimonev

Hej. Sagen er den, at jeg skal/skulle have min mens i dag, men den er ikke kommet endnu? - har tidligere i dag haft sex (ja undskyld mig) og det plejer at "åbne op for det", men nope. Har heller ikke haft mens smerter op til i dag. For et par dage siden havde jeg dog UTROLIGT ømme nippels :s - jeg er dog egentlig utrolig meget oppe at køre over det og ved dig også, at det kan havde noget at sige.. Butikkerne har jo ikke åbent lige PT og pengene er langt fra noget at prale af i denne måned :s - skal jeg bare vente? I såfald til hvornår? Eller burde jeg ofre de 40,- ? :/ - er sgu lidt på bar bund :/

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2014

Kay

Vent til i morgen hvor butikkerne har åben og køb en i netto... Der er to i en pakke... Og de er ikke voldsomt dyre

Anmeld

18. april 2014

CH2012

vsimonev skriver:

Hej. Sagen er den, at jeg skal/skulle have min mens i dag, men den er ikke kommet endnu? - har tidligere i dag haft sex (ja undskyld mig) og det plejer at "åbne op for det", men nope. Har heller ikke haft mens smerter op til i dag. For et par dage siden havde jeg dog UTROLIGT ømme nippels :s - jeg er dog egentlig utrolig meget oppe at køre over det og ved dig også, at det kan havde noget at sige.. Butikkerne har jo ikke åbent lige PT og pengene er langt fra noget at prale af i denne måned :s - skal jeg bare vente? I såfald til hvornår? Eller burde jeg ofre de 40,- ? :/ - er sgu lidt på bar bund :/

På forhånd tak

I lidl koster de 30,- for to... Det er ret billigt...  

Anmeld

18. april 2014

vsimonev

CH2012 skriver:

I lidl koster de 30,- for to... Det er ret billigt...  

Øv det er 15 km fra mig og har ikke bil

Anmeld

19. april 2014

CH2012

vsimonev skriver:

Øv det er 15 km fra mig og har ikke bil

Okay, men ellers koster de 40,- for 2 i netto

Anmeld

19. april 2014

Goggelogge

Jeg havde været alt for nysgerrig, så jeg var cyklet eller gået efter en test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.