Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneBJ skriver: 1. gang var jeg også mindst 20 uger henne før jeg mærkede noget indeni - min moderkage lå også foran, altså mellem baby og maveskind. Jeg mærkede kun små puf de første mange uger (efter uge 20) og det var først hen omkring 30 at det føltes som deciderede spark.
1. gang var jeg også mindst 20 uger henne før jeg mærkede noget indeni - min moderkage lå også foran, altså mellem baby og maveskind. Jeg mærkede kun små puf de første mange uger (efter uge 20) og det var først hen omkring 30 at det føltes som deciderede spark.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ano14316 skriver: Jeg mærkede ikke noger før uge 24 i denne graviditet da jeg har foranliggende moderkage.. I første mærkede jeg i uge 20
Jeg mærkede ikke noger før uge 24 i denne graviditet da jeg har foranliggende moderkage.. I første mærkede jeg i uge 20
Fumbo skriver: Jeg er i uge 25 og mærker kun små puf og ikke så ofte, dog hver dag. Min moderkage ligger foran og fik af vide det var helt normalt. Hun er meget aktiv når vi har været til skanning
Jeg er i uge 25 og mærker kun små puf og ikke så ofte, dog hver dag.
Min moderkage ligger foran og fik af vide det var helt normalt. Hun er meget aktiv når vi har været til skanning
Det var først da der var 2-3 måneder tilbage af min graviditet at jeg mærkede min datter. Dette var pga. at moderkagen lå som en dyne ind over hende, og det var der intet forkert i :-)
Sujan skriver: Hvordan fandt du ud af at moderkagen lå foran?
Hvordan fandt du ud af at moderkagen lå foran?
Sujan skriver: Jamen så må det jo være det... Sagde de til skanningen at moderkagen lå foran??
Jamen så må det jo være det... Sagde de til skanningen at moderkagen lå foran??
Ja, både til NF og MD
Jeg fik det også af vide ved begge skanninger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128