Baby faldt ned af sofaen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres opmuntrende ord, det letter virkelig

Følte mig bare så dum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2014

Anonym trådstarter

Hvor er i søde!

Anmeld

17. april 2014

siw84

Du er OVERHOVEDET IKKE en dårlig Mor!!!
Det er noget der kan ske for alle.
Men selvfølgelig føler man det. Kender det selv alt for godt.
Sebastian røg ud af sin bæresele da han var lille og NØJ hvor følte jeg mig som verdens dårligste mor.
Men det er vi ikke og er sikker på prinsessen kommer sig helt over det og ikke er kommet til skade.
De er sindsygt robuste de små.

Mange knus fra en mor til en anden

Anmeld

17. april 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg er så ked af det!!!!
Min lille baby lå på maven på sofaen og hunden kom forbi og så aede jeg den i 1!!!!! Sekund!
Og så triller lillemusen og falder ned fra sofaen!
Har også ramt sofabord og lander på maven med hovedet ned mod gulvet.

Åh hvor er jeg ked af det!

Sikke en lortemor jeg er! Lillemusen var heldigvis let at trøste, men Nøj hvor baby græd hjerteskærende!

Har baby mon fået hjernerystelse eller noget?

Jeg har gjort helt det samme nummer, da Anthon var helt lille.. Der skal virkelig, virkelig,  viiiirkelig meget til, før de små muller tager skade, og jeg tror faktisk det er rigtig svært for en helt lille baby at få hjernerystelse, fordi kraniet stadig er så blødt, at det giver sig i stedet for at hjernen bliver rystet helt vildt indeni det hårde kranie

Du er  ikke en dårlig mor! Du ved jo så bare fra nu af, at det kan baby ikke gøre mere, også sker det temmelig sikkert ikke igen før baby selv kommer op i sofaen

Du trøstede jo og fik baby til at være stille hurtigt igen, det betyder, at du har gjort dit job som den  gode mor!

Men ja, følelsen er væmmelig! Jeg græd altid hvis Anthon slog sig da han var mindre.. Man bliver hærdet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.