Baby faldt ned af sofaen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.373 visninger
13 svar
12 synes godt om
17. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg er så ked af det!!!!
Min lille baby lå på maven på sofaen og hunden kom forbi og så aede jeg den i 1!!!!! Sekund!
Og så triller lillemusen og falder ned fra sofaen!
Har også ramt sofabord og lander på maven med hovedet ned mod gulvet.

Åh hvor er jeg ked af det!

Sikke en lortemor jeg er! Lillemusen var heldigvis let at trøste, men Nøj hvor baby græd hjerteskærende!

Har baby mon fået hjernerystelse eller noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2014

lineog4

Anonym skriver:

Jeg er så ked af det!!!!
Min lille baby lå på maven på sofaen og hunden kom forbi og så aede jeg den i 1!!!!! Sekund!

Sikke en lortemor jeg er! Lillemusen var heldigvis let at trøste, men Nøj hvor baby græd hjerteskærende!

De små pus kan klare meget...

Og vi har alle været lortemødre og ladet ske noget som vi ellers har fået fortalt, læst osv vi burde være opmærksomme på.

Hvis baby har det godt, ikke bliver meget træt eller kaster op, så ville jeg kun lige være lidt mere obs ved næste lur og ellers være rolig.

Anmeld

17. april 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg er så ked af det!!!!

Du er IKKE en dårlig mor Det kan ske for alle os mødre og fædre, og de små kan heldigvis klare meget. Men man får så frygtelig dårlig samvittighed.

Da min datter var 2 måneder faldt hun ned fra sofaen, der er heldigvis meget kort fra sofa til guld, og hun landede på maven også, og græd også voldsomt. Ringede til lægen, og hun forklarede mig, at sådan noget sker, og hun har haft mange mange mødre i røret, det samme er sket for, og så længe baby virker frisk og normal, så skal man ikke være bekymret.

Anmeld

17. april 2014

ano14316

Og det var så i dag du lærte at nu er baby blevet for stor til at ligge "selv"...
Jeg tror vi er rigtig mange der har lært det på den måde... Men det gør så ondt i hjertet og man føler sig som verden værste mor... Men det er du ikke!

Tag det helt roligt...
Shhhh sig det ikke til nogen men for mig skete det 2 gange fra sengen..

Anmeld

17. april 2014

Bertris

Nu var vores pige et år da hun fik sig selv smidt ned af sofaen, men da hun var 4 mdr faldt hende og hendes far ned af en trappe ned på et beton gulv, der skete intet, vi skulle bare være opmærksom på om hun ændrede adfærd, hvilket hun ikke gjorde!
Du er IKKE en dårlig mor, det sker for alle på et eller andet punkt, og de små pus kan holde til langt mere end vi forventer

Anmeld

17. april 2014

et-ønske

Det sker for os alle, fordi vi heldigvis bare er mennesker

Min datter kørte ned af trappen i sin gåvogn da hun var 7 mdr - spørg lige om jeg tudede tror faktisk at turen til lægen mere var for min end for hendes skyld - for hun fik helt mirakuløs ikke engang et blåt mærke

Anmeld

17. april 2014

Anonymo

Åh jeg kender følelsen! Jeg kan få det dårligt over hvis hun har hvilet hovedet på en lynlås og får et mærke 

Anmeld

17. april 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg er så ked af det!!!!

Velkommen i klubben......hilsen en mor til 3

Anmeld

17. april 2014

modesty

Anonym skriver:

Jeg er så ked af det!!!!

Ja, det sker jo.  Og det er sket for de fleste af os - bare rolig, din baby skal nok klare sig. 

Anmeld

17. april 2014

Valle81

Kender følelsen alt for godt. Har prøvet det med mine unger også, og det er forfærdeligt for både mor og barn:-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.