Var til tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2014

Sunsmile

IdasSmor skriver:

OG alt så fantastisk ud Hjertet slog, hvilket var det allervigtigste for mig at se.  

Det er SÅÅÅÅÅ dejligt og nu føler jeg mig endelig gravid (har ingen symptomer
Jeg er spændt på om mine tanker om at det er en dreng holder stik. Jeg var dødsyg da jeg var gravid med min pige nærmest fra dag 1 ! 
Denne gang er der overhovedet ikke andet end ømme bryster 

Jeg var 7+4 til scanningen og idag er jeg 8+4  

lige et par billeder af vores "fugleunge" 

Hvor dejligt :-) det bliver spændende at se om det er en dreng.
Jeg er 6+6 idag, glæder mig bare endnu mere til scanningen jeg skal til på næste fredag efter at have set dine billeder :-) jeg har det godt nok ret skidt men det er også min første.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

IdasSmor

Sunsmile skriver:

Hvor dejligt :-) det bliver spændende at se om det er en dreng.
Jeg er 6+6 idag, glæder mig bare endnu mere til scanningen jeg skal til på næste fredag efter at have set dine billeder :-) jeg har det godt nok ret skidt men det er også min første.

Først stort tillykke med din graviditet.  

ja det er rigtig spændende og tiden går så langsom når man venter på dagen hvor svanninge skal ske  

jeg bliver glad lige mege hvad men vil gerne indrømme det kunne være super med en dreng mest fordi jeg har verdens dejligste prinsesse så nu må det gerne være en prins 

Anmeld

25. april 2014

Sunsmile

IdasSmor skriver:

Først stort tillykke med din graviditet.  

ja det er rigtig spændende og tiden går så langsom når man venter på dagen hvor svanninge skal ske  

jeg bliver glad lige mege hvad men vil gerne indrømme det kunne være super med en dreng mest fordi jeg har verdens dejligste prinsesse så nu må det gerne være en prins 

Jamen også Tillykke til dig. Ja det ku være fedt at få en af hver :-) spændende at se hvad det er :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.