Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
OG alt så fantastisk ud Hjertet slog, hvilket var det allervigtigste for mig at se. Det er SÅÅÅÅÅ dejligt og nu føler jeg mig endelig gravid (har ingen symptomer) Jeg er spændt på om mine tanker om at det er en dreng holder stik. Jeg var dødsyg da jeg var gravid med min pige nærmest fra dag 1 ! Denne gang er der overhovedet ikke andet end ømme bryster Jeg var 7+4 til scanningen og idag er jeg 8+4
lige et par billeder af vores "fugleunge"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
IdasSmor skriver: OG alt så fantastisk ud Hjertet slog, hvilket var det allervigtigste for mig at se. Det er SÅÅÅÅÅ dejligt og nu føler jeg mig endelig gravid (har ingen symptomer) Jeg er spændt på om mine tanker om at det er en dreng holder stik. Jeg var dødsyg da jeg var gravid med min pige nærmest fra dag 1 ! Denne gang er der overhovedet ikke andet end ømme bryster Jeg var 7+4 til scanningen og idag er jeg 8+4 lige et par billeder af vores "fugleunge"
Nuuuhr hvor dejligt Stort tillykke
Sarita Thomasardóttir skriver: Nuuuhr hvor dejligt Stort tillykke
tusind tak
Ej hvor dejligt tillykke
Hihi jeg havde heller ingen symptomer, jeg ventede en pige
Stort tillykke med den lille, der hygger sig i maven
Sandra Norit skriver: Ej hvor dejligt tillykke Hihi jeg havde heller ingen symptomer, jeg ventede en pige
Jeg var virkelig syg da jeg ventede min datter ! Så måske det er en dreng der gemmer sig derinde
IdasSmor skriver: Jeg var virkelig syg da jeg ventede min datter ! Så måske det er en dreng der gemmer sig derinde
Ej, hvor spændene! Det ville ellers være spændene med 1 af hver
Sandra Norit skriver: Ej, hvor spændene! Det ville ellers være spændene med 1 af hver
Ja helt vildt spændende Men bare baby er sund og rask
Jeg var frygtelig syg da jeg ventede den første - en dreng
anden gang havde jeg det fint og ingen symptomer - en dreng mere
Stort tillykke med lille spirer, blive spændene at se hvad det er
Mortil223 skriver: Jeg var frygtelig syg da jeg ventede den første - en dreng anden gang havde jeg det fint og ingen symptomer - en dreng mere Stort tillykke med lille spirer, blive spændene at se hvad det er
Ja helt vildt spændende
Har bestilt kønscanning som jeg skal til den 31 maj Glæder mig helt vildt !!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128