Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rinepigen skriver: Hejsa piger Ja jeg har besluttet mig for at jeg lige så godt kan springe ud herinde nu da alt tætteste familie ved det nu. Jeps jeg er sgu gravid igen allerede Det var mig der stod bag denne tråd : https://www.baby.dk/debat/240108pi1/graviditet/update--hvad-ser-i-.aspx det er bestemt ikke planlagt.. kondomet sprang og bum ægløsning dagen efter og ja Positiv test d 2/4 Vi er dog kommet frem til at vi vil beholde og Naya skal være storesøster til december hvis alt går vel der vil være 16 mdr imellem dem et lille påskepip fra mig god påske piger
Hejsa piger
Ja jeg har besluttet mig for at jeg lige så godt kan springe ud herinde nu da alt tætteste familie ved det nu.
Jeps jeg er sgu gravid igen allerede Det var mig der stod bag denne tråd :
https://www.baby.dk/debat/240108pi1/graviditet/update--hvad-ser-i-.aspx
det er bestemt ikke planlagt.. kondomet sprang og bum ægløsning dagen efter og ja Positiv test d 2/4
Vi er dog kommet frem til at vi vil beholde og Naya skal være storesøster til december hvis alt går vel der vil være 16 mdr imellem dem
et lille påskepip fra mig god påske piger
Ej hvor vildt STORT tillykke!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emmagirl skriver: Ej hvor vildt STORT tillykke!!!!
Hehe ja det er det mange tak
BigHope13 skriver: Ejj stort tillykke med det
Ejj stort tillykke med det
Mange tak
M_V skriver: Stort tillykke. Sikke en glæde de får af hinanden
Stort tillykke. Sikke en glæde de får af hinanden
Ja det håber vi hvertfald Hehe
MorTilMalucca skriver: Nej hvor fedt! Tillykke søde
Nej hvor fedt! Tillykke søde
Tusind tak søde
Skønt.
Jeg står selv i samme situation. Min datter er 14 mdr og jeg har termin om 4 dage!!
Stort tillykke
Stort tillykke.
LMX skriver: Skønt. Jeg står selv i samme situation. Min datter er 14 mdr og jeg har termin om 4 dage!! Stort tillykke
Spændende held og lykke med fødslen så
men ja der er jo både fordele og ulemper ved de er så tæt men det skal nu nok gå
Tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128