Update - hvad ser i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.270 visninger
14 svar
8 synes godt om
3. april 2014

Anonym trådstarter

Tja den var sgu god nok ! Jeg er vist gravid igen efter en enkelt upser   

Jaa det kommer nu lidt bag på mig da vi har haft svært ved at blive gravide før 

Pyh det er totalt urealistisk det her ? Vi har jo i forvejen en lille en på 7 mdr så der kommer jo til at være 1,4 år i mellem dem hvis vi beholder og det vil være et lille julemirakel 

Tror vi begge er 99% sikre på at gerne vil beholde men kan dog ikke slippe tanken om, om vi magter opgaven for det er jo SÅ hårdt med 2 små 

Men ja sådan så testen ud i morges og kunne tydeligt se stregen efter blot 30 sek 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Pyh det er totalt urealistisk det her ? Vi har jo i forvejen en lille en på 7 mdr så der kommer jo til at være 1,4 år i mellem dem hvis vi beholder og det vil være et lille julemirakel 

Tror vi begge er 99% sikre på at gerne vil beholde men kan dog ikke slippe tanken om, om vi magter opgaven for det er jo SÅ hårdt med 2 små 

Men ja sådan så testen ud i morges og kunne tydeligt se stregen efter blot 30 sek 

Den er der. 

Tillykke med jukebebsen og måske det bliver hårdt de første år. Herefter kan i jo glæde jer over at de kan være så tætte venner

Anmeld

3. april 2014

FrkAnonym93

Anonym skriver:

Jeg vil sige stort tillykke

Fantastisk, at det så nu er så nemt for jer at blive gravide

Er stensikker på, at i kan klare det.

Anmeld

3. april 2014

liten-mamma

Anonym skriver:

Så var den der jo. Stort tillykke med en kommende jule baby  

Ja det bliver sikkert hårdt, men mindst lige så skønt.

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Den er der. 

Tillykke med jukebebsen og måske det bliver hårdt de første år. Herefter kan i jo glæde jer over at de kan være så tætte venner

Jamen det er jo det havde dog ikke regnet med at skulle være mor til 2 allerede 

det bliver lidt af en udfordring  

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

FrkAnonym93 skriver:

Jeg vil sige stort tillykke

Fantastisk, at det så nu er så nemt for jer at blive gravide

Er stensikker på, at i kan klare det.

Mange tak  

men ja vi klarer den nok men er også sikker på det bliver mega hårdt.. Havde håbet på der ville være mindst 2 år i mellem dem men sådan skulle det åbenbart ikke være 

Men ja det er da lidt utroligt at de kunne ske på et uheld når det har taget op til 1,5 år før 

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

liten-mamma skriver:

Så var den der jo. Stort tillykke med en kommende jule baby  

Ja det bliver sikkert hårdt, men mindst lige så skønt.

Mange tak  

men ja det har du nok ret i  

Anmeld

3. april 2014

FrkAnonym93

Anonym skriver:

Mange tak  

men ja vi klarer den nok men er også sikker på det bliver mega hårdt.. Havde håbet på der ville være mindst 2 år i mellem dem men sådan skulle det åbenbart ikke være 

Men ja det er da lidt utroligt at de kunne ske på et uheld når det har taget op til 1,5 år før 

Det tror jeg helt sikkert også, at det gør!

Men som du siger, sådan skal det åbenbart ikke være

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

FrkAnonym93 skriver:

Det tror jeg helt sikkert også, at det gør!

Men som du siger, sådan skal det åbenbart ikke være

Nej tydeligvis ikke  

Anmeld

3. april 2014

FrkAnonym93

Anonym skriver:

Nej tydeligvis ikke  

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.