Vi har været til kønsscanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2014

LinLin

Carina:-) skriver:

Det kan jeg godt forstå.

Vores har så aldrig været med,for selv om jeg efter Laura har fået 3 raske b'rn -ja så var jeg alligevel hunderæd ved hver skanning.Og det kan være uendeligt svært at komme over sin angst ,så forstår dig 100%

Men risikoen for at noget skal ske nu er jo uenndelig lille,så måske det kunne være godt for dig at komme over den "hurdel" og så vise drengene babyen-også hvis de går og tænker

Den store på 7 spørger tit (næsten hver dag) om jeg tror babyen har det godt... Så jeg tror faktisk det ville være rigtigt godt for ham selv at se at det har den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2014

BabyMus

LinLin skriver:

... Og jeg var dødnervøs da det jo var ved en kønsscanning vi sidst fandt ud af babys hjerte ikke længere slog...

Men det gjorde det denne gang !!

Og baby var rigtigt livlig - så livlig at hun ikke med garanti kunne sige kønnet - og derfor har vi fået tid til en ny scanning...

Hun mente dog det var en pige da det så sådan ud fra to vinkler, men da hun ikke kunne få et ordentligt billede fra den sidste, tredje vinkel var hun ikke 100% sikker. Men 85 % ca

Så nu må vi vente til fredag i næste uge...

Uhh spændende!  Så er der lidt at glæde sig til hen over påsken!

Anmeld

16. april 2014

LinLin

BabyMus skriver:

Uhh spændende!  Så er der lidt at glæde sig til hen over påsken!

Jeg havde faktisk først bestilt tid der næste fredag men så måtte jeg liiiige se om de ikke havde en tid her inden Påske fik så desværre ikke helt svar alligevel men det er jo altid dejligt at se at den har det godt

Anmeld

16. april 2014

Carina:-)

LinLin skriver:

Den store på 7 spørger tit (næsten hver dag) om jeg tror babyen har det godt... Så jeg tror faktisk det ville være rigtigt godt for ham selv at se at det har den

Åh lille mand - det viser bare de spekulerer mere end man regner med .

Det ville helt sikkert være godt for ham at se baby fin og levende

Anmeld

16. april 2014

LinLin

Carina:-) skriver:

Åh lille mand - det viser bare de spekulerer mere end man regner med .

Det ville helt sikkert være godt for ham at se baby fin og levende

Det er jeg også ret overbevist om

Anmeld

16. april 2014

Laulund87

Nårh! Bare ignorer at jeg har spurgt dig på face, fandt tråden bagefter

Anmeld

16. april 2014

LinLin

Laulund87 skriver:

Nårh! Bare ignorer at jeg har spurgt dig på face, fandt tråden bagefter

Hehe - det havde jeg ikke set...

Alt vel - bortset fra vi ikke fik 100% svar... Ekstra scanning er også ok

Anmeld

16. april 2014

Krussedulle

LinLin skriver:

... Og jeg var dødnervøs da det jo var ved en kønsscanning vi sidst fandt ud af babys hjerte ikke længere slog...

Men det gjorde det denne gang !!

Og baby var rigtigt livlig - så livlig at hun ikke med garanti kunne sige kønnet - og derfor har vi fået tid til en ny scanning...

Hun mente dog det var en pige da det så sådan ud fra to vinkler, men da hun ikke kunne få et ordentligt billede fra den sidste, tredje vinkel var hun ikke 100% sikker. Men 85 % ca

Så nu må vi vente til fredag i næste uge...

Stort tillykke med en vellykket skanning

Så må vi se om de 85% vinder

Anmeld

16. april 2014

LinLin

Krussedulle skriver:

Stort tillykke med en vellykket skanning

Så må vi se om de 85% vinder

Tak

Ja - det er spændende... Men vi så ikke antydningen af "en tap" så jeg tror den er god nok min mand har virkeligt ønsket sig en pige og David ønsker sig en lillesøster, så jeg håber det passer
(Det vil også betyde jeg er NØDT til at shoppe noget mere )

Anmeld

16. april 2014

Krussedulle

LinLin skriver:

Tak

Ja - det er spændende... Men vi så ikke antydningen af "en tap" så jeg tror den er god nok min mand har virkeligt ønsket sig en pige og David ønsker sig en lillesøster, så jeg håber det passer
(Det vil også betyde jeg er NØDT til at shoppe noget mere )

Det er da en lillesøster

Elsker shopping!! især til børnene!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.