Vi har været til kønsscanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.231 visninger
19 svar
25 synes godt om
16. april 2014

LinLin

... Og jeg var dødnervøs da det jo var ved en kønsscanning vi sidst fandt ud af babys hjerte ikke længere slog...

Men det gjorde det denne gang !!

Og baby var rigtigt livlig - så livlig at hun ikke med garanti kunne sige kønnet - og derfor har vi fået tid til en ny scanning...

Hun mente dog det var en pige da det så sådan ud fra to vinkler, men da hun ikke kunne få et ordentligt billede fra den sidste, tredje vinkel var hun ikke 100% sikker. Men 85 % ca

Så nu må vi vente til fredag i næste uge...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2014

Rockertand

LinLin skriver:

... Og jeg var dødnervøs da det jo var ved en kønsscanning vi sidst fandt ud af babys hjerte ikke længere slog...

Og baby var rigtigt livlig - så livlig at hun ikke med garanti kunne sige kønnet - og derfor har vi fået tid til en ny scanning...

Hun mente dog det var en pige da det så sådan ud fra to vinkler, men da hun ikke kunne få et ordentligt billede fra den sidste, tredje vinkel var hun ikke 100% sikker. Men 85 % ca

Dejligt, tillykke med en god skanning trods alt

Anmeld

16. april 2014

LinLin

Rockertand skriver:

Dejligt, tillykke med en god skanning trods alt

Tak
ja det var selvfølgeligt lidt træls vi ikke fik endeligt svar, men dejligt alt stadig ser helt fint ud

Anmeld

16. april 2014

asff

LinLin skriver:

Stort tillykke!!!!

Anmeld

16. april 2014

LinLin

asff skriver:

Stort tillykke!!!!

Tak
(Sjovt hvis det viser sig at være en dreng om en uges tid )

Anmeld

16. april 2014

Carina:-)

Dejligt at alt var ok 

Anmeld

16. april 2014

LinLin

Carina:-) skriver:

Dejligt at alt var ok 

Det var en lettelse
(Og tror godt vi tør tage drengene med næste gang...)

Anmeld

16. april 2014

LinLin skriver:

Det var en lettelse
(Og tror godt vi tør tage drengene med næste gang...)

Det er også en rædselsfuld ting at opleve,og så med ens rollinger -så kan godt forstå din tilbageholdenhed 

Anmeld

16. april 2014

LinLin

Carina:-) skriver:

Det er også en rædselsfuld ting at opleve,og så med ens rollinger -så kan godt forstå din tilbageholdenhed 

Det var forfærdeligt

Men jeg vil jo stadig gerne vise dem en rask baby i maven!

Anmeld

16. april 2014

LinLin skriver:

Det var forfærdeligt

Men jeg vil jo stadig gerne vise dem en rask baby i maven!

Det kan jeg godt forstå.

Vores har så aldrig været med,for selv om jeg efter Laura har fået 3 raske b'rn -ja så var jeg alligevel hunderæd ved hver skanning.Og det kan være uendeligt svært at komme over sin angst ,så forstår dig 100%

Men risikoen for at noget skal ske nu er jo uenndelig lille,så måske det kunne være godt for dig at komme over den "hurdel" og så vise drengene babyen-også hvis de går og tænker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.