hvad gjorde I om natten?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2014

Victoria2013

Ms.Sunshine skriver:

siden jeg fødte min lille kejserinde har jeg kunnet nøjes med et stykke gaze på hver bryst som ammeindlæg, men nu er mælken rigtig løbet til og jeg har måttet komme de tykke engangsvaskeklude på og kom så til at tænke på, hvad gjorde I om natten?... Brugte I ammebh eller hvad?...

jeg kan overhovedet ikke huske hvad jeg gjorde da jeg fik min søn... 

Jeg brugte amme-toppe fra H&M (syntes ikke nogle amme-bh'er sad godt på mig) og dem brugte jeg hele døgnet. Så var det nemt hurtigt at sætte et ammeindlæg i når jeg skulle op og amme om natten

Det var de hér  ammetoppe jeg brugte... havde 4 i alt, én til natbrug og resten til dagsbrug hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2014

CaWi

Ms.Sunshine skriver:

siden jeg fødte min lille kejserinde har jeg kunnet nøjes med et stykke gaze på hver bryst som ammeindlæg, men nu er mælken rigtig løbet til og jeg har måttet komme de tykke engangsvaskeklude på og kom så til at tænke på, hvad gjorde I om natten?... Brugte I ammebh eller hvad?...

Jeg brugte amme bh og engangs indlæg døgnet rundt.
Om natten brugte jeg en sømløs amme bh, som simpelthen bare var vidunderlig at sove med
(vidunderlig, taget i betragtning af at jeg inden sov uden bh. Det bliver bare aldrig RIGTIG godt)

Jeg købte den i bilka, den er dejlig blød, og nem at betjene i søvne

Anmeld

16. april 2014

Rikke S

Ms.Sunshine skriver:

Ja, jeg sov med en ammebh (og ammeindlæg) på i de første 7-8 mdr.
Uden bh løber mælken jo ned af maven på én

Anmeld

16. april 2014

christina92

Ms.Sunshine skriver:

Jeg havde ammeBH på konstant, undtagen når jeg var i bad, fra jeg fødte til hun var 11 mdr..... Ellers var der mælk OVERALT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.