hvad gjorde I om natten?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2014

lycly

Ms.Sunshine skriver:

siden jeg fødte min lille kejserinde har jeg kunnet nøjes med et stykke gaze på hver bryst som ammeindlæg, men nu er mælken rigtig løbet til og jeg har måttet komme de tykke engangsvaskeklude på og kom så til at tænke på, hvad gjorde I om natten?... Brugte I ammebh eller hvad?...

jeg kan overhovedet ikke huske hvad jeg gjorde da jeg fik min søn... 

Jeg sov med ammebh uden bøjle og så i starten havde jeg uldindlæg i pga sår og da jeg ikke længere havde sår så brugte jeg bare en-gangs indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Engangs Amme indlæg og amme bh.

Var det for slemt tog jeg en stof ble i spænd med bh'en :-) selv der blev der til tider løbet igennem....

Anmeld

15. april 2014

stm2812

Ms.Sunshine skriver:

siden jeg fødte min lille kejserinde har jeg kunnet nøjes med et stykke gaze på hver bryst som ammeindlæg, men nu er mælken rigtig løbet til og jeg har måttet komme de tykke engangsvaskeklude på og kom så til at tænke på, hvad gjorde I om natten?... Brugte I ammebh eller hvad?...

Jeg brugte ammebh og indlæg. Bare de der engangs nogle. Men nu havde jeg en datter som blev lagt til 1-2 gange om natten også, så døjede ikke så meget med det.

Anmeld

15. april 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Goggelogge skriver:

Hvorfor bruger du ikke indlæg i stedet?

fordi jeg stadig ligger på sygehuset.... så jeg har ikke fået nogen endnu...

Anmeld

15. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Amme bh og så vaskbare indlæg i bomuld...

jeg røg også igennem en bh imellem hvert måltid...

specielt lige i starten inden produktionen blev stabiliseret til hans spisevaner...

da jeg lå på hospitalet havde jeg en alm bh med indlæg, engangsindlæg og alligevel badede jeg i mælk efter 2 timers søvn når jeg skulle amme igen...

når jeg sad stille kunne jeg mærke det løbe ned ad maven på mig hvis der var noget som helst stof der rørte ved brystvorterne...

så overvej indtil amningen er i gang at undlade at have noget på om natten og sov på ryggen og så når du står op så ud og vask dig de værste steder...

Anmeld

15. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Med thea sov jeg på et trykt håndklæde, også havde jeg en tanktop på, med en foldet stofble indenunder.  Skiftede stofble hver morgen, da den altid var helt våd af mælk. Jeg har så heller aldrig ku sove med bh på. Vh stine

Anmeld

15. april 2014

stjernehimmel

Ms.Sunshine skriver:

Jeg proppede min amme top med stofbler.... Hele 5 stk i hver babs... Og vågnede gennem blødt midt om natten alligevel og måtte skifte.... Pyyyyh....

Anmeld

15. april 2014

VIPpigen

Jeg er tilhænger af uld/silke indlæg. Og når mælken løb lige i starten af amning, så holdte jeg bare en finger på brystvorten ved det bryst jeg ikke ammede på... Ellers løb det ligeså hurtigt fra det ammende, som det 'ikke ammende'

Jeg fik svamp hele tiden af en gangs indlæggene, så de andre blev min redning. De skal yderst sjældent vaskes, og ellers bare lige hænges til tørre

Anmeld

15. april 2014

Anonymo

Ms.Sunshine skriver:

Da min mælk løb til købte jeg de billige trusseindlæg, klippede dem over og lagde 2 i min ammebh. Jeg sparede en masse penge 

Anmeld

16. april 2014

Annemette07

Ms.Sunshine skriver:

Brugte ammebh og indlæg 24/7 og gør stadig. De første tre måneder havde eg så meget mælk i brystet at hvis min søn bare sov fem minutter længere end han plejede vågnede jeg inden for 15 min med våd dyne og madras

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.