I DP på penicillin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. august 2009

Tynen

Ja, det er så typisk!
Lige som man tror alt er klar til start efter ferien gør det hele vrøvl..

Stella har her til aften fået konstateret blærebetændelse efter et besøg hos vagtlægen (Hun græd hver gang hun skulle tisse) og er her til aften kommet på penicillin.
Men kan man sende hende afsted i DP?
Tænkte fra 9-12 så jeg lige kunne nå at få de sidste ting gjort klar inden Lillebrors ankomst..
Hun er i forvejen hjemme tirsdag pga. 2-årsus.

Efter at have haft hende hjemme de sidste 4 uger kan jeg vist ikke tænke klart mere..
På den ene side trænger hun til at komme op og lege med de andre (Og jeg har en indre stress over at huset roder, der trænger til støvsugning, liften skal gøres klar m.m.), på den anden side så ved jeg ikke om det er "synd" nu hun har den betændelse..
Hjælp mig lige.. Er totalt i vildrede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2009

Rasmine

Jamen, send hende da afsted.
Hun ER jo i behandling nu, ik.
Så må dagplejeInge jo bare ringe efter dig, hvis der er noget!
Tænk nu lige lidt på dig self, for cryin out loud.
Viggo kommer jo lige om lidt.

Anmeld

9. august 2009

Nadi

Ej hvor er det synd for Stella-musen!! Håber bare det er en lille hurtig betændelse, der snart går over.

Jeg ville sende hende afsted, og muligvis også hele dagen. Så kan dp'en jo ringe efter dig, hvis det bliver helt slemt!
Tror nemlig du har ret i at I begge to trænger til at hun kommer afsted, og Kaare Sand kommer ikke og banker på din dør med et kamerahold fordi du sender hende i dp på penicillin

Rigtig god bedring til hende!

Anmeld

9. august 2009

Lene76

jeg ville osse sende hende afsted..... som Mette skriver så er hun i behandling og det smitter jo ikke. håber hun får det bedre hurtigt for det blærebetændelse det er fanme ik sjovt...... havde det 8 gange unger graviditeten med Viktor. av av....

Go bedring med hende og go fornøjelse med alt det du ska nå imorgen.

Hvorfor ska hun ha en hel dag fri pga 2 årsundersøgelse???? du kan vel bare komme med hende efterfølgende....

Anmeld

9. august 2009

Juniors mor

Afsted med Stella-pigen i morgen!!! Penicillin plejer at hjælpe lyn-hurtigt på blærebetændelse.
Du trænger til at få lidt ro og klargøre de sidste ting inden Paw-Viggo ankommer

Anmeld

9. august 2009

Helle30

Jeg ville også sende hende afsted. Jeg har én gang prøvet at have blærebetændelse, og det var jo ikke sjovt. Men kort efter, jeg var startet på den dér pencillinkur, var jeg faktisk på toppen igen. Og som Bacon skriver - så må dp'eren ji ringe, hvis der er noget.

- Helle - ønsker god bedring til Stella

Anmeld

9. august 2009

linemus

Ja, hvor er det typisk  Og synd for Stellamusen og dig, men nu er hun jo i behandling, så jeg er helt enig med de andre. Afsted med hende og så gør det klart for Else, at hun endelig skal ringe efter dig, hvis Stella har ondt/er ked af det.

- Line

Anmeld

10. august 2009

Sweet1978

Altså de må godt tage hende når hun er i behandling, de må bare ikke give medicinen så hun skal være hos dig i det tidsrum hun skal "behandles"

Anmeld

10. august 2009

Rasmine

Sweet1978 skriver:

Altså de må godt tage hende når hun er i behandling, de må bare ikke give medicinen så hun skal være hos dig i det tidsrum hun skal "behandles"

Jeg mener da at når det er lægeordineret, så må dp godt give det?

Anmeld

10. august 2009

Lene76

Mebach skriver:

Jeg mener da at når det er lægeordineret, så må dp godt give det?

det erop til hvert enkelt dp at afgører om vi vil gi det...... det kommer jo osse an på hvordan barnet er, og hva det er for men elleres er det rigtig det DU siger Mette.

Knus Lene som er Dper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.